Lager meg i dagbok i god tro...

Teea123

Flørter med forumet
Først veldig kort om meg: Jente/dame 30 år, Har en datter på 1,5 år og bor sammen med pappan. :)

Da har jeg ikke klart å vente med testingen. IKM man 10/7. Testet i går og i dag- begge med en liten svak strek <3
Jeg kjenner forsåvidt igjen noen symptomer: tørr i munnen, tørst, tisser mer enn vanlig etc.
Får bare håååpe at dette ikke er kjemisk, da jeg hadde dette på forrige pp. Men har trua denne gangen kjenner jeg :).
 
Her er testene fra i dag [emoji4]
9036cf173548d32ab5a63683c301bb70.jpg
 
Gratulerer. ikke mye svake tester noen av de. Hvordan er formen?
 
Gratulerer. ikke mye svake tester noen av de. Hvordan er formen?

Tusen takk [emoji4]. Formen er bra. Litt ømme bryster. Jeg fryser også veldig lett [emoji15]. Vet ikke om dette er et normalt symptom. Ellers kjenner jeg murringer nå og da i magen.
Så har det helt supert [emoji173]️[emoji4]
 
Høres ut som fin form og rimelig vanlig de symptomene du opplever da.
 
Den følelsen når du er på ferie, og bhene begynner å bli små [emoji23]. Må vell ta meg en tur for å handle nye. Dagene går treeeigt frem mot uke 12. Her ikke tenkt å fortelle familie noe før da. Er fortsatt en frossenpinne. De andre går med shorts mens jeg hyrer meg godt [emoji2].
 
Frysen er jeg også [emoji28] trodde jeg var frysen før men nå er det ekstremt [emoji23] 10+1 idag [emoji14]
 
Den følelsen når du er på ferie, og bhene begynner å bli små [emoji23]. Må vell ta meg en tur for å handle nye. Dagene går treeeigt frem mot uke 12. Her ikke tenkt å fortelle familie noe før da. Er fortsatt en frossenpinne. De andre går med shorts mens jeg hyrer meg godt [emoji2].

Jeg måtte også kjøpe ny BH på ferie, haha. Var også veldig kald mens vi var på ferie, men det var jo ikke kjempevarmt der vi dro heller. Det er skikkelig vanskelig å ikke si noe! Håper du finner ny bh og roen frem til uke 12!
 
Jeg måtte også kjøpe ny BH på ferie, haha. Var også veldig kald mens vi var på ferie, men det var jo ikke kjempevarmt der vi dro heller. Det er skikkelig vanskelig å ikke si noe! Håper du finner ny bh og roen frem til uke 12!

Det er utrolig vanskelig å ikke si noe. Samtidig som det er vanskelig å holde det skjult [emoji12]. I morgen blir det jakt på ny bh. Haha, aner ikke hvilken str jeg trenger. Må vell bare prøve meg frem [emoji23].
 
Ny dag, nye symptomer [emoji15]. Har sovet dårlig i natt- har hatt halsbrann [emoji30] og har det fortsatt i dag. Dette hadde jeg i siste trimester forrige svangerskap, spiste link tyggegummi som en helt da- og det kostet litt penger. Håper dette ikke varer løpet ut. Ellers koser jeg meg på ferie [emoji2][emoji173]️.
 
Ny dag, nye symptomer [emoji15]. Har sovet dårlig i natt- har hatt halsbrann [emoji30] og har det fortsatt i dag. Dette hadde jeg i siste trimester forrige svangerskap, spiste link tyggegummi som en helt da- og det kostet litt penger. Håper dette ikke varer løpet ut. Ellers koser jeg meg på ferie [emoji2][emoji173]️.
Jeg synes samarin hjelper veldig mye når halsbrannen er på sitt verste :)
 
Back
Topp