Brun utflod og tak

Hei!
Jeg har i hele går kveld hatt murringer litt sterkere enn mensen, og stramming i magen.
Det ga seg selvfølgelig når jeg la meg, men har vært noen tak i natt som jeg har våknet av. Sto opp i dag, og gikk ut med bikkjene. Når jeg kom inn var d brun utflod i trusa, noe som kunne se ut som løs avføring også, og jeg tenkte egentlig ikke nevneverdig over det siden jeg sliter med magen om dagen. Vasket meg godt nedentil, og spiste froksost. Murringer i magen tiltar og en god del vonde kynnere.
Nå går jeg på do, og d kommer masse brun utflod når jeg tørker meg, og jeg har hatt vonde murringer i formiddag. Men det er ikke så vondt at jeg reagerer på annet enn å si au.
Har også en del murringer i korsryggen.
Men så slår deg meg- er dette starten på rier og fødsel? [emoji23] burde jeg ringt føden og hørt?
Bølla er veldig rolig i dag og forhold til før også, kan d være fordi magen er stort sett sten hard?

Nå ble jeg sykt glad for at du lagde denne tråden! For akkurat dette skjedde med meg nå! Hadde en del slike vonde mensaktige tak i magen fra 6-7 tiden og nå til slutt gikk jeg på do og gjorde samme oppdagelsen! Det var jo litt skummelt, helt til jeg kom på at jeg hadde sett denne tråden for ikke så lenge siden!
 
Nå ble jeg sykt glad for at du lagde denne tråden! For akkurat dette skjedde med meg nå! Hadde en del slike vonde mensaktige tak i magen fra 6-7 tiden og nå til slutt gikk jeg på do og gjorde samme oppdagelsen! Det var jo litt skummelt, helt til jeg kom på at jeg hadde sett denne tråden for ikke så lenge siden!

Håper for din del bare at ting går litt kjappere! [emoji5] hat holdt på siden tirsdag slik, og nada har skjedd! [emoji85] håper du får rier kjapt nå og får ut ungen! [emoji3]
 
Jaaa, det er jo det som er litt frustrerende! Det er jo ikke et sikkert tegn[emoji85] Når er det du har termin? Eller har du gått over? Da skjønner jeg hvertfall hvis du begynner å bli utålmodig! Jeg har termin på mandag, og er egentlig veldig innstilt på å gå over, så jeg vet ikke helt hva jeg skal syns om dette[emoji14] Samtidig gidder jeg ikke å ha maserier eller hva det er noe særlig lenge heller! Jeg har liksom litt vondt hele tiden nå. Det er jo langt fra ille, men kan jo bli slitsomt hvis det skal holde på lenge!
Håper det skjer noe hos deg igjen snart også! [emoji1]
 
Jaaa, det er jo det som er litt frustrerende! Det er jo ikke et sikkert tegn[emoji85] Når er det du har termin? Eller har du gått over? Da skjønner jeg hvertfall hvis du begynner å bli utålmodig! Jeg har termin på mandag, og er egentlig veldig innstilt på å gå over, så jeg vet ikke helt hva jeg skal syns om dette[emoji14] Samtidig gidder jeg ikke å ha maserier eller hva det er noe særlig lenge heller! Jeg har liksom litt vondt hele tiden nå. Det er jo langt fra ille, men kan jo bli slitsomt hvis det skal holde på lenge!
Håper det skjer noe hos deg igjen snart også! [emoji1]

8 dager siden termin! Håpte jo på litt overtid pga bryllup og sånn....
Har ikke brydd meg før nå på onsdag om dagene på overtid,men nå hvor ALT brått begynte å gjøre vondt er d værre! D er vondt å gå, ligge, sitte osv.... eneste stolen som er god er den på sykehuset hvor jeg satt og målte ctg i går [emoji85] har hatt modningsrier/masrier siden natt til tirsdag.... i natt var den første natten med litt søvn [emoji3] d var helt magisk!
Skjer d ikke noe før tirsdag, så tar de vannet kl 8 på morran [emoji847][emoji3] får bare se frem til tirsdag! Kan ikke håpe på at noe skjer før d!
 
8 dager siden termin! Håpte jo på litt overtid pga bryllup og sånn....
Har ikke brydd meg før nå på onsdag om dagene på overtid,men nå hvor ALT brått begynte å gjøre vondt er d værre! D er vondt å gå, ligge, sitte osv.... eneste stolen som er god er den på sykehuset hvor jeg satt og målte ctg i går [emoji85] har hatt modningsrier/masrier siden natt til tirsdag.... i natt var den første natten med litt søvn [emoji3] d var helt magisk!
Skjer d ikke noe før tirsdag, så tar de vannet kl 8 på morran [emoji847][emoji3] får bare se frem til tirsdag! Kan ikke håpe på at noe skjer før d!

Åja, du er såpass på overtid, ja. Uff, da har du det nok verre enn meg! Foreløpig føler jeg meg som vanlig sånn bortsett fra murringene/maseriene som kommer litt av og på. Lykke til!! Håper du får hvilt deg godt før det hele starter på ordentlig!
 
Back
Topp