Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Gratulerer med den lille jenta [emoji173]
 
Gratulerer med den lille jenta [emoji173]

Tusen miljoner grattis Lillafrosk [emoji173]️[emoji173]️ og så fantastisk at det var en lita jente, kanskje dere får bytta om til Thea [emoji1][emoji56]
Kos dere masse no, tiden går aldeles for fort [emoji8]

Gratulerer så mye med lillesøster!![emoji173]️[emoji173]️

Fin føfselsrapport
Gratulerer [emoji173]

Herlig å lese <3 Gratulerer så masse :)

Gratulerer så mye! [emoji173]

Alle mine rier satt i hoftene og korsryggen, så vet godt hva du snakker om. Deilig å være ferdig nå tenker jeg!

Nyt den lille jenta deres [emoji4]
Takk alle [emoji173]️ Blir nok ikke Thea, da vi har ei Leah fra før [emoji23] Vi synes hun ligna en E, så vi får se om hun får litt navn snart her [emoji173]️
 
Altså, jeg kjenner et søskenpar som heter det jeg. Leah og Thea.
 
Altså, jeg kjenner et søskenpar som heter det jeg. Leah og Thea.
Hm. Hver sin smak [emoji14] synes det er vanskelig nok å rope på Leah og samboer. De har ikke like navn, men tror visst det når jeg roper.. [emoji14]
 
Hm. Hver sin smak [emoji14] synes det er vanskelig nok å rope på Leah og samboer. De har ikke like navn, men tror visst det når jeg roper.. [emoji14]
Hver sin smak ja. Jeg synes de er for like så skjønner godt at du ikke vil ha det.
 
Takk alle [emoji173]️ Blir nok ikke Thea, da vi har ei Leah fra før [emoji23] Vi synes hun ligna en E, så vi får se om hun får litt navn snart her [emoji173]️

Leah og Thea [emoji5] jeg så for meg at det passet best på tvillinger, men går nok på bare søsken og. Om man vil. Men skjønner dere vil tenke på noe annet [emoji56]
 
Jeg kommer ikke over hvor vondt det var denne gang. Sist var det IKKE så ille. ... Vondt, ja, men verre denne gang. Sist sa jeg at jeg "gjerne gjør dette igjen" etter å ha blitt sydd. Denne gang kjenner jeg på det nå lenge etter at, jaggu om vi får en til og det blir like ille eller ENDA verre neste gang..!! [emoji33]
Går igjennom det et par ganger i hodet mitt ila dagen.. Tror det rett og slett ble litt traumatisk for meg..
Men kroppen tror jeg hadde det bedre denne gang enn forrige gang. Sånn i ettertid. Føler meg relativt oppegående, annet enn bekkenet, og sårhet der nede..

Lille er veldig god, og nydelig vakker.. Foreløpig veldig lettvint, men det kan vel fort gå over [emoji14]
Ellers sliter vi veldig med navn.. Merkelige greier, å ikke ha noe navn.. Jeg liker ikke å ha henne navnløs... Rett og slett. Til mi første hadde vi jo navnet klart på forhånd. Denne gangen også - men så ble det jo altså ikke "riktig" kjønn (... I forhold til navnet). Så.. Sliter litt der.. Vanskelig å ikke kunne kalle henne noe. Hun blir bare "den".. [emoji85] Håper vi finner noe snart som begge liker. Samboer er så sjukt vanskelig...!!
 
Jeg kommer ikke over hvor vondt det var denne gang. Sist var det IKKE så ille. ... Vondt, ja, men verre denne gang. Sist sa jeg at jeg "gjerne gjør dette igjen" etter å ha blitt sydd. Denne gang kjenner jeg på det nå lenge etter at, jaggu om vi får en til og det blir like ille eller ENDA verre neste gang..!! [emoji33]
Går igjennom det et par ganger i hodet mitt ila dagen.. Tror det rett og slett ble litt traumatisk for meg..
Men kroppen tror jeg hadde det bedre denne gang enn forrige gang. Sånn i ettertid. Føler meg relativt oppegående, annet enn bekkenet, og sårhet der nede..

Lille er veldig god, og nydelig vakker.. Foreløpig veldig lettvint, men det kan vel fort gå over [emoji14]
Ellers sliter vi veldig med navn.. Merkelige greier, å ikke ha noe navn.. Jeg liker ikke å ha henne navnløs... Rett og slett. Til mi første hadde vi jo navnet klart på forhånd. Denne gangen også - men så ble det jo altså ikke "riktig" kjønn (... I forhold til navnet). Så.. Sliter litt der.. Vanskelig å ikke kunne kalle henne noe. Hun blir bare "den".. [emoji85] Håper vi finner noe snart som begge liker. Samboer er så sjukt vanskelig...!!

Ikke noe artig å føle på den da ☹️ men gi det noen dager så går det sikkert bedre. Selv har jeg i hvert fall glemt all smerte nå og tenker bare på de "bra følelsene". Jeg husker at jeg hadde vondt, at jeg ropet av smerte i lystgass-masken og sa at nå orker jeg ikke mer, men jeg husker det ikke i "smerte" lenger [emoji849] om du skjønner....
Men jeg tenkte og "det her fikser jeg lett flere ganger etterpå" så spørs om du hadde en annen opplevelse [emoji29]
Du ska vel ha jordmorsamtale imorgen....? Eller har du hatt den alt? Kan jo være lurt å få snakke med de i hvert fall, om du går å har vondt innom deg tenker jeg [emoji5]
Kos dere videre, nyt at hun er rolig, og lykke til med navnevalget! Jeg er sikker på at det plutselig bare kommer et navn som føles rett [emoji173]️
 
Ikke noe artig å føle på den da ☹️ men gi det noen dager så går det sikkert bedre. Selv har jeg i hvert fall glemt all smerte nå og tenker bare på de "bra følelsene". Jeg husker at jeg hadde vondt, at jeg ropet av smerte i lystgass-masken og sa at nå orker jeg ikke mer, men jeg husker det ikke i "smerte" lenger [emoji849] om du skjønner....
Men jeg tenkte og "det her fikser jeg lett flere ganger etterpå" så spørs om du hadde en annen opplevelse [emoji29]
Du ska vel ha jordmorsamtale imorgen....? Eller har du hatt den alt? Kan jo være lurt å få snakke med de i hvert fall, om du går å har vondt innom deg tenker jeg [emoji5]
Kos dere videre, nyt at hun er rolig, og lykke til med navnevalget! Jeg er sikker på at det plutselig bare kommer et navn som føles rett [emoji173]️

Tror det er noe mer de lår-riene altså. Aldri følt på makan.. De tre siste riene, var det så fælt at jeg skrek. Altså. Type hylte, på rietoppen.. Prøvde på å puste skikkelig i lystgassen, men.. Det på toppen av de siste, var det ikke mulig å bare puste.. [emoji85]
Men altså. Det er over nå. Og selv der og da, visste jeg jo at det ikke var mye lengre tid med smerter. Og det er ikke sånn at jeg går og føler så vondt over det nå, bare at jeg på en måte må bearbeide det som skjedde. Synes jo jordmødrene og barnepleieren gjorde en god jobb, var bare kroppen min som ikke var grei mot meg. (.. Forsåvidt. Den var jo effektiv da. Hele var over på 5 timer fra start til slutt, så den gjorde jo en god jobb den og! Jeg bare skjønner ikke at den trengte gi meg smerter i hofter og lår!)

Tror forresten vi kanskje tilslutt landet på Emine :)
 
Så fint navn :)
 
Takk [emoji173]️ Vi synes det var veldig vanskelig å lande på et jentenavn gitt.. Men gikk ikke an å ha henne navnløs heller [emoji14]

Må jo være rart når du har trodd så lenge at det var en Theo inni der :p
 
Gratulerer så mye! :happy:
 
Så nydelig navn [emoji173]️ jeg tenkte også at "dette kan jeg gjøre igjen" etter nr 1, men ikke etter andremann. Vet ikke hvorfor, da, jeg husker ikke smertene helt sånn som deg. Håper det går bra med dere alle sammen :)
 
Takk [emoji7][emoji173]️

Vi er da nå kommet hjem. Dro hjem i går.. Brystsprengen er meldt seg inn for fullt, og jeg synes liksom ikke lille er sulten NOK [emoji28]
Men går seg vel til.

Og, siden jeg er så stolt, skal jeg slenge inn et bilde så dere som ikke er på skjult kan se [emoji7] Fjerner det igjen ila kvelden, da.
Tatt for to dager siden [emoji14]

*borte*
 
Last edited:
Så herlig ❤️
 
Back
Topp