Vi prøver på nytt! ❤ Ny spire!

BatLion

Flørter med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Etter SA i april hadde eg mistet litt troen på meg selv. Men dagene gikk, og tiden leger alle sår..
Vi ventet 1 mnd. Og fikk mens. for å rense skikkelig opp i det som skjedde!

I juni skjedde det igjen, egget ble befruktet, og mensen kom ikke når den skulle!
Den morgen den var 3 dager for sen tok eg testen! To nydelige streker dukket opp, og gleden spredde seg i hele kroppen!
Eg gikk inn i sengen til min kjære og viste han hva som kom til å bli! Han strålte med en gang, og eg fikk han til å våkne kl. 8.00!

I dag er eg 5 uker på veg, og min søster og tantebarnet er på overnattingsbesøk! Det er jo kjempekjekt, og ho vet ikke noe om graviditeten! Men ho gikk på butikken før ho kpm og kjøpte ost og kjeks, kjempe koselig jentekveld! Men det er oster som eg ikke kan spise!! Eg sa at eg hadde spist, og det var litt unødvendig! Men ost og kjeks er vår ting! ❤
 
Gratulerer
 
Takk for det! [emoji173] vi holder mote oppe!

Det har vert en lang dag med min kjære søster og tantebarnet. Vi reiste til et bassengområde og storkoste oss! Spiste middag på Peppes og kosa oss virkelig! [emoji173] var helt skutt på slutten! [emoji26]
Eg er jo sjeleglad for at eg ikke er noe kvalm, for da er det vanskeligere å sjule for søsteren min... Dessverre er lunta mi blitt noe kort for tiden!! Eg har fått et mye verre temperament.. håper hun ikke kobler noe! [emoji28]


Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app
 
Gratulerer! Helt likt med meg, mistet også i april og nå en ny liten spire [emoji173]️ Krysser fingrene for alt går bra denne gangen [emoji2]
 
Gratulerer! Helt likt med meg, mistet også i april og nå en ny liten spire [emoji173]️ Krysser fingrene for alt går bra denne gangen [emoji2]
Ååh! [emoji173] eg merker at eg har mer roen nå! Og nyter det fullt og helt! [emoji173] er det sånn med deg og? [emoji1]

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app
 
Ja er myyyyyyye dårligere denne gangen så kjenner det mer på kroppen, så håper det betyr at ting skal gå bra denne gangen [emoji173]️[emoji173]️
Ser den, det å kjenne at en er gravid og at de tegnene er der hjelper veldig! :woot:
Eg er ikke noe særlig dårligere denne gangen, er mye likt, men føler meg mer "uggen" (småkvalm) - men håper at eg ikke kommer til å bli dårligere å spy.. ;)

Det er kjempespennende, og eg har virkelig troen på at alt skal gå bra! - helt til det motsatte er bevist..:Heartred
 
Da skal eg på ferietur med en vennegjeng! Håper at vi ikke røper noe!! [emoji1][emoji1]

Er skikkelig oppblåst for tiden, og det gjør til at magen min ser større ut enn det den bør... [emoji26][emoji26] går rundt og føler meg småkvalm innimellom, men da hjelper det ikke med halsbrann! [emoji23][emoji23]
Ellers er det nedtelling til uke 12 [emoji23][emoji23]

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app
 
Da fikk eg en blødning, men håper det er en ufarlig blødning!! [emoji26] Det er ikke noen store smerter heldigvis..
Lyst friskt blod..
Men det som gjør det skummelt er at det er på denne tiden eg mistet sist! [emoji26][emoji26]


Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app
 
Da fikk eg en blødning, men håper det er en ufarlig blødning!! [emoji26] Det er ikke noen store smerter heldigvis..
Lyst friskt blod..
Men det som gjør det skummelt er at det er på denne tiden eg mistet sist! [emoji26][emoji26]


Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app
Krysser fingra for bare skjøre slimhinner!! Dette skal gå bra!!:)
 
Var så utrolig sulten hen en kveld, og eg ville ha baconpostei! Min kjære var ute med båten, så han skulle handle for meg!❤️ Kl. Be rundt kvart på ti da han kom inn med varene! Eg smurte noen skiver og tok meg en bit på kjøkkenet! Og der kom tårene! det var helt magisk med skive og baconpostei! stakkars mann ble litt satt ut!
 
Var så utrolig sulten hen en kveld, og eg ville ha baconpostei! Min kjære var ute med båten, så han skulle handle for meg!❤️ Kl. Be rundt kvart på ti da han kom inn med varene! Eg smurte noen skiver og tok meg en bit på kjøkkenet! Og der kom tårene! det var helt magisk med skive og baconpostei! stakkars mann ble litt satt ut!

Haha, så herlig. Jeg har nesten grått jeg også når jeg spiser noe jeg har skikkelig venta på - begynte å spise kjøtt igjen da jeg ble gravid og det var nesten så jeg gråt da. :cat:

Håper du har en fin kveld!
 
Back
Topp