Brun utflod og tak

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Hei!
Jeg har i hele går kveld hatt murringer litt sterkere enn mensen, og stramming i magen.
Det ga seg selvfølgelig når jeg la meg, men har vært noen tak i natt som jeg har våknet av. Sto opp i dag, og gikk ut med bikkjene. Når jeg kom inn var d brun utflod i trusa, noe som kunne se ut som løs avføring også, og jeg tenkte egentlig ikke nevneverdig over det siden jeg sliter med magen om dagen. Vasket meg godt nedentil, og spiste froksost. Murringer i magen tiltar og en god del vonde kynnere.
Nå går jeg på do, og d kommer masse brun utflod når jeg tørker meg, og jeg har hatt vonde murringer i formiddag. Men det er ikke så vondt at jeg reagerer på annet enn å si au.
Har også en del murringer i korsryggen.
Men så slår deg meg- er dette starten på rier og fødsel? [emoji23] burde jeg ringt føden og hørt?
Bølla er veldig rolig i dag og forhold til før også, kan d være fordi magen er stort sett sten hard?
 
Fødselen min forrige gang startet med murringer og mørkt blod i utfloden, kan se brunlig ut:)

Ta en telefon og hør, man skal vel ringe ved blødning uansett mengde :)
 
Kanskje! [emoji33] Jeg fikk en del brunt i forbindelse med at proppen gikk (i større deler, over flere dager). Men jeg har også hatt ordentlige rier av og på, omtrent daglig, i overkant av tre uker(!!) og murringer, nedpress og vonde kynnere i enda lengre tid, så det er ingen tegn som er "sikre nok" på at fødsel er i gang. men jeg tror kroppen min er spesielt dårlig på dette fødegreiene.

Det skader i alle fall ikke å ringe for å få råd! [emoji4]
 
Tja, en rask telefon inn bekreftet mistanken, kun ren modning [emoji3]
Men takk for kjappe råd jenter!
 
Så spennende, ikke så lenge igjen nå! Lykke til når fødselen kommer. :D
 
Høyrest ut som om fødselen er i gang. Lykke til! :)
 
Høres ut som noe er på gang i hvertfall og spørsmålet blir da hvor lenge du må vente for det drar seg ordentlig til - håper ikke lenge :D
 
Vel, en liten hvil på sofaen, og stille ble d [emoji23] så får vel bare smøre seg med tålmodighet og ikke gå og vente! Uke 41+0 i morgen, så er ikke lenge igjen uansett [emoji3]
 
Høres ut som noe er på gang i hvertfall og spørsmålet blir da hvor lenge du må vente for det drar seg ordentlig til - håper ikke lenge :D

Jeg og håper ikke lenge til, for er en god del vondt, men null regelmessigheter ved d! Er vel utslitt før en evt fødsel starter om en skal ha så masse vondt lenge?
 
Jeg og håper ikke lenge til, for er en god del vondt, men null regelmessigheter ved d! Er vel utslitt før en evt fødsel starter om en skal ha så masse vondt lenge?

Hvis du opplever det vanskelig og ikke klarer å slappe av så ta en telefon til føden og snakk med de. Kanskje du kan få noe og slappe av på for å få en liten pause. Hvordan har natta vært?
 
Hvis du opplever det vanskelig og ikke klarer å slappe av så ta en telefon til føden og snakk med de. Kanskje du kan få noe og slappe av på for å få en liten pause. Hvordan har natta vært?

Startet i 4-tiden i natt, da egentlig ganske regelmessig frem til kl 07. Så ble d stille en time ca, før uregelmessig frem til kl 10. Så stille helt til nå igjen. Nå er d sammentrekninger nå og da! Kanskje 4 ganger i timen på 50-60 sekunder!
Tenker at om noe ikke har tatt seg opp til i morgen tidlig, så ringer jeg de! Jeg sørger for å få meg søvn når d roer seg ned her, har en tendens heldigvis til å få til å sovne på kommando nesten. Men om jeg skal ha så lenge vondt klikker jeg! Men kontroll på torsdag- satse på at d som skjer nå har noe for seg!
 
Du rekker sikkert ikke overtisdkontroll i morra! Føder i natt/morgen du:p teit å si egentlig, for det er jo umulig å si noe om! Men overraskende mange som ikke rekker ovetidskontrollen! Lykke til!
 
Du rekker sikkert ikke overtisdkontroll i morra! Føder i natt/morgen du:p teit å si egentlig, for det er jo umulig å si noe om! Men overraskende mange som ikke rekker ovetidskontrollen! Lykke til!

Liker at du er optimist [emoji7]
Jeg kjenner jeg har vanskelig for å tro at noe skjer enda, så liker at du er positiv [emoji847] jeg blir jo ikke lei meg om noe gidder å skje i dag! [emoji847]
 
For min del var det stripping under overtidskontroll nummer to som satte fart på sakene! Kanskje kontrollen kan være noe positivt for deg også, sett at du rekker den [emoji847] lykke til!
 
Min ble født kvelden før overtidskontroll. :)

For min del var det stripping under overtidskontroll nummer to som satte fart på sakene! Kanskje kontrollen kan være noe positivt for deg også, sett at du rekker den [emoji847] lykke til!

Håper en av dere har rett!! Selv om jeg kanskje synes d er litt kjapt med fødsel nå i kveld [emoji23]

Nå gjør hele underlivet bare vondt uansett hva jeg prøver på å gjøre- så håper virkelig at dette starter snart! *hilsen sutrete og lei*
 
Back
Topp