Mens vi venter på våren

Fionel

Forelsket i forumet
I morgen er det tid for ul. Jeg er så redd... Vært med på det før hvor det ikke slår noe hjerte.. og herremin å vondt det gjør. Sist vi var på tul var med sønnen vår, og den gleden over å se det lille hjertet var ubeskrivelig gitt. Så nå er det bare å telle ned timer til 13.30 i morgen.... :dead:
 
Gratulerer med spiren. Masse lykke til imorgen. Ja, det er fryktelig å komme på TUL og hjertet ikke slår. Satser på at ingen trenger oppleve det fremover her.
 
Gratulerer med spiren ❤️ Håper det gikk bra på tul?
 
Ååh nå angrer jeg... Kalde føtter.. Jeg lovet meg selv at vi ikke skulle gjøre dette igjen, ikke etter forrige gang. Jeg var så langt nede i alle de årene vi prøvde og feilet. Håp som kom snikenes med to streker, for så å bli knust på ultralydskjermen.. Men så en gang, da gikk det! Det var ett tungt svangerskap med hyperemesis, sengeliggende i 9 mnd, så ut som ett spøkelse.. Ingen glød her nei :mask:
Dager så full av angst for at noe var galt med den i magen, mer tårer en glede i det svangerskapet. Herregud å sliten jeg var.. Og stakkars mannen.. så kom babyen. Frisk og fin! Styrtfødsel uten like.. barseldepresjon var neste.. Det der var ikke min unge.. Det der var ikke den som hadde sparket i min mage i alle de mnd.. igjen følte jeg at jeg hadde mistet noe.. Men denne babyen var jo her.. så perfekt og så fin! Men angsten for å knytte meg til han, den ble for stor! Ingen ammin, mannen måtte mate med flaske.. minnene mine fra de første mnd er ikke der.. Jeg husker ikke noe! Ting ordnet seg jo etter noen mnd var den lille det beste jeg hadde i livet og min største kjærlighet.

Også gjør vi dette igjen??? Er vi gærne!? o_Oo_O tenk om enda en drøm blir knust på ul i morgen... Men.. tenk om vi er så heldige at vi skal få enda en liten hjerteblomst.. tør ikke håpe eller tro.. orker ikke flere skuffelser.
 
Lykke til på UL! håper alt er bra.

Huff, hørtes ekstremt tøft ut. Håper du har noen fagpersoner å snakke med. Vil anbefale deg tette samtaler med lege/JM/fødested helt fra starten slik at du får den oppfølgingen du har behov for og forhåpentligvis slipper depresjoner og så tøff tid denne gangen.
 
Back
Topp