Dere som er opptatt av neglelakk!

Jøss jeg visste ikke at folk var "opptatt av neglelakk" før jeg så denne tråden hehe. Måtte inne å se når jeg så den hadde så mange svar
Lik som noen er opptatt av (ansikts)sminke, noen av moteklær, og noen av andre ting, er noen mer opptatt av neglelakk enn andre. Jeg er ikke egentlig veldig opptatt av det. Men bruker det mer og mer og ser litt på bildene her for inspirasjon (og også ting jeg aldri ville gått med uten veldig god timesbetaling, men det er en annen sak ;-))
 
Jeg har lest gjennom hele, og jeg var jo "har ikke og bruker ikke" i starten.

Fått meg en del (og noen som er mellomste sine...) men er enda på depend.

Avanserer vel til essie og nailsink om tråden lever enda et par år ;-)
Hihi, da må tråden leve noen år til [emoji6]
 
Og i alle fall er dotting tool og noen graderte lakker på vei fra wish. Og et par små fra essie i handlekurven på ebay men usikker på om jeg skal kjøpe dem eller heller se på fargene på ekte og være sikker på at jeg liker dem. Ikke helt komfortabel med så mye dekkende lakk for øyeblikket mer glad i halvdekkende....
Du er i siget [emoji16]

Hva er gradert lakk??
Jeg graderer selv jeg, med de jeg har. Like lett egentlig.
 
Lik som noen er opptatt av (ansikts)sminke, noen av moteklær, og noen av andre ting, er noen mer opptatt av neglelakk enn andre. Jeg er ikke egentlig veldig opptatt av det. Men bruker det mer og mer og ser litt på bildene her for inspirasjon (og også ting jeg aldri ville gått med uten veldig god timesbetaling, men det er en annen sak ;-))
Ja det blir jo det samme.

Hva ville du ikke gått med?
 
Du er i siget [emoji16]

Hva er gradert lakk??
Jeg graderer selv jeg, med de jeg har. Like lett egentlig.

En som har ulik farge avhengig av temperaturen, sånn at den er annet "på fingren" enn "frempå der det er luft under" på en måte.

Sikket like lett å gradere selv, og stilig og effekfullt og sånn der jeg bre hadde lyst å prøve noe annet. Ja, også skifter den sikekt farge om jeg fryser om vinteren :p
 
Last edited:
Ja det blir jo det samme.

Hva ville du ikke gått med?

Vil ikke "snakke stygt om" noen spesifikt, men noe fordi det bare "ikke er meg" med for mye greier (enda i alle fall ;) ) og noe fordi formen eller lengden etter min mening ikke er noe jeg kunne tenkt meg å ha.

Så er jeg jo altså relativt rolig som bruker lyse farger som er halvt gjennomsiktige for det meste... Ikke dekkende, ikke lysende, ikke sterkt, ikke veldig...

Bortsett fra altså dyprødt på tærene. Og jeg hadde rødt og gull til jul så jeg øver litt, men til det vanlige er jeg på lys lilla og lys rosa som er så lys at man ikke ser at det har begynt å prelle av sånn helt med en gang...
 
Jeg har vært og shoppet litt i dag. Fylte opp med litt freshe O•P•I og prøver en ny gel polish jeg aldri har prøvd før :) venter på nytt stempel i posten, så kan jeg kanskje dele noen bilder
 
Mine enkle og ikke så fancy, men favoritten min på hendene til ferien.
61dce47914b68885407fc2cf1751b4af.jpg
 
Fine

Jeg må jo finne på nye nytt i løpet av 14 dager, kanskje være "vill og gal" og gå for noe som ikke er halvdekkende... En heldekkende....
 
Back
Topp