Fra babyhåp til baby ❤

Du er jo egentlig ganske heldig hvis dette er det eneste du kjenner, får håpe det blir værende på det nivået :)
Ja, vet. [emoji4] Har kun vært litt sliten og trøtt noen dager før dette, så tror jeg er veldig heldig. Håper det holder seg sånn og at jeg slipper kvalmen som jeg leser at mange sliter med. Men jeg synes det er helt ok med noen symptomer, for det er litt vanskelig å tro på at jeg er gravid innimellom [emoji14]
 
Ja, vet. [emoji4] Har kun vært litt sliten og trøtt noen dager før dette, så tror jeg er veldig heldig. Håper det holder seg sånn og at jeg slipper kvalmen som jeg leser at mange sliter med. Men jeg synes det er helt ok med noen symptomer, for det er litt vanskelig å tro på at jeg er gravid innimellom [emoji14]

Skjønner vedig godt hva du mener, blir jo selv betrygget av at jeg spyr, men er jo ikke så digg fordetom :p
 
Der klarte jeg endelig å rote meg inn i dagboka di her inne :D:Heartred Gleder meg til å følge deg videre her!
 
Håper alt er bra med deg :Heartred
 
Det er veldig praktisk* at første trimester havner på sommeren - tiden går mye fortere nå enn på vinteren! :) Gratulerer med ny uke! :)
 
8+0

Ny uke! [emoji4][emoji173]
Og nå er vi også kommet dit jeg mistet sist. Da hadde jeg allerede spottet en drøy uke. Denne gangen har jeg ikke spottet i det hele tatt (ikke turt å ha sex hittil, så kan jo være derfor). Føler det er en liten milepæl. Jeg har også bestilt tul i neste uke, neste torsdag. Er skikkelig spent! Håper å få se et hjerte som slår og at alt er fint med lille skatten vår. [emoji173]
 
Grattis med ny uke :D
Denne gangen er det en stayer!
 
8+0

Ny uke! [emoji4][emoji173]
Og nå er vi også kommet dit jeg mistet sist. Da hadde jeg allerede spottet en drøy uke. Denne gangen har jeg ikke spottet i det hele tatt (ikke turt å ha sex hittil, så kan jo være derfor). Føler det er en liten milepæl. Jeg har også bestilt tul i neste uke, neste torsdag. Er skikkelig spent! Håper å få se et hjerte som slår og at alt er fint med lille skatten vår. [emoji173]

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen! :) Håper det hjelper litt på nervene og kommer over den tiden du mistet siste.

Såå spennende med TUL! :)
 
8+0

Ny uke! [emoji4][emoji173]
Og nå er vi også kommet dit jeg mistet sist. Da hadde jeg allerede spottet en drøy uke. Denne gangen har jeg ikke spottet i det hele tatt (ikke turt å ha sex hittil, så kan jo være derfor). Føler det er en liten milepæl. Jeg har også bestilt tul i neste uke, neste torsdag. Er skikkelig spent! Håper å få se et hjerte som slår og at alt er fint med lille skatten vår. [emoji173]
Hurra for nye uke :) og denne spira skal være her heele veien:love017 så spennende med tul!
 
8+0

Ny uke! [emoji4][emoji173]
Og nå er vi også kommet dit jeg mistet sist. Da hadde jeg allerede spottet en drøy uke. Denne gangen har jeg ikke spottet i det hele tatt (ikke turt å ha sex hittil, så kan jo være derfor). Føler det er en liten milepæl. Jeg har også bestilt tul i neste uke, neste torsdag. Er skikkelig spent! Håper å få se et hjerte som slår og at alt er fint med lille skatten vår. [emoji173]

Ny uke![emoji173]️

Så spennende med tul![emoji119] Det var godt for kropp og sinn å komme seg over der man mistet sist kjente jeg på. Håper du føler deg tryggere nå[emoji173]️ Det kommer til å gå så bra[emoji2]

Gleder meg til å høre om TULen din [emoji5]
 
9+0

Ny uke igjen! [emoji4]
I morgen skal jeg på TUL, og jeg er så spent! Gleder meg! Håper alt er bra der inne. I forrige uke drømte jeg at det var seks spirer der inne. Håper ikke jeg er sanndrømt! [emoji14]
 
9+0

Ny uke igjen! [emoji4]
I morgen skal jeg på TUL, og jeg er så spent! Gleder meg! Håper alt er bra der inne. I forrige uke drømte jeg at det var seks spirer der inne. Håper ikke jeg er sanndrømt! [emoji14]

Grattis med ny uke :)
Hihi, sekslinger ville vært stas :hilarious:
 
9+0

Ny uke igjen! [emoji4]
I morgen skal jeg på TUL, og jeg er så spent! Gleder meg! Håper alt er bra der inne. I forrige uke drømte jeg at det var seks spirer der inne. Håper ikke jeg er sanndrømt! [emoji14]

Jeg skal også på UL i morgen og jeg begynner å få skikkelig nerver. Når har du time? :)
 
Back
Topp