Var det godt å være på besøk? [emoji173]Vi har vært hos svigers i Gausdal[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det godt å være på besøk? [emoji173]Vi har vært hos svigers i Gausdal[emoji4]
Ikke sant, vi digget den hvertfallSå kul!
Haha.Google maps fornekter seg ikke og sender deg ut på den smale sti, halleluja
![]()
Minner meg på tårnet jeg har på badet og. Gjesp....Men da var vaskemaskinen igang og jeg begynner å brette det fra i går mens ungene er ute med lillem.....
Nei. Ikke det nei. Vaskemaskinen går og jeg og en litt trøtt og sliten lillemor koser
Bra derTittei![]()
Tre unger kveldsbadet. Liiitt tidlig kanskje. Jeg så ikke på klokka da vi puttet dem oppi. Også ble Lillemor "ERDI" (ferdig) litt fortere enn forventet og vips er de vasket og spylt (hårvask) alle tre og lillemor klar for grøt. Et kvarter før vanlige. Som er en halvtime før sommertid, mao 45 min før tiden... Men hun er trøtt så hun legger seg nok. Bare... Vel. Tidlig start i morgen regner jeg med....
Her og...Gutta har akkurat vært på trampolinen, savner litt sol ute jeg å litt mindre mygg
Hei jenterVært litt off igjen jeg, men leser gjennom litt i kveld. I morgen er det litt sånn dommedag føler jeg. Øyelege på sykehuset.
Bestilt sofa i dag da. Skulle egentlig bare ha lamper.
Tja. Vil så gjerne si jaaa! Men nei. Bestilt sofa i dag da, det er jo en bra tingBra der?
Da har jeg kommet meg hjem og vært i dusjen.
Så var det bare det å komme seg opp av sengen for å finne seg litt mat....
Det kjennes fryktelig slitsomt ut [emoji14]
Ja den likte jeg. Kanskje jeg må ha sånn og [emoji23]Ikke sant, vi digget den hvertfall
Dårlig sommervær
Skal du dit?Jepp...[emoji20] satser på bedre vær på Mallorca[emoji41]
Bra der?![]()
Takk. Må vente 6-8 uker da [emoji23] Meeen det gjør ingenting.Gratulerer med ny sofa![emoji1]
Og masse lykke til i morgen[emoji173]️
Ha ha ja kanskje ddtJa den likte jeg. Kanskje jeg må ha sånn og [emoji23]
Var det godt å være på besøk? [emoji173]
Hvilken sofa?Tja. Vil så gjerne si jaaa! Men nei. Bestilt sofa i dag da, det er jo en bra ting
Med deg da?
Ikke så veldig utmattet.Du må jo være utmattet?![emoji1]
Og skikkelig fornøyd med deg selv?!