Her har jeg spist tidlig middag![]()
Hva spiste du?[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg spist tidlig middag![]()
Hvor har du vært?Innom idet vi passerer Drammen[emoji2][emoji12] snaaart hjemme!
Ikke så lenge herHøres moro ut! Lenge siden jeg har spilt bowling.
Jada er det , penger spartDet er lov![]()
God tur hjemInnom idet vi passerer Drammen[emoji2][emoji12] snaaart hjemme!
Syns du kjøper jakker til han hele tiden.Dro til byen en tur jeg å kom hjem med ny jakke til kb![]()
Hele tiden? Kan ikke huske sist faktisk å den siste var vinterjakke men ja liker å ha litt utvalgSyns du kjøper jakker til han hele tiden.
Begynner ikke han å få veldig mange etterhvert?
Håpet det går bra med dereVel storesøster her i hus har blitt syk (feber og vondt), lillegutt ville ha masse oppmerksomhet og mannen stakk på jobb, vel skal begynne vask av klær snart ihvertfall og hvordan jeg skal få gjort noe av alt det jeg skulle idag skjønner jeg ikke
Mens min lidelse er motsatt...Jeg har heldigvis nesten alltid tomt vaskerom[emoji23] pga min lidelse[emoji23]
Mannen min skal jo på jobb så her er ungene mitt ansvar.Hihi [emoji4]
Her har eldste sovet til 8.45 noen morgener nå, mistenker det samme i dag siden jeg ikke ble vekt før 10.30 [emoji13][emoji23]
Samboer og frøkna aner jeg ikke, men sikkert noe før. Mellom 7 og 7.30 tenker jeg. Hun våkner alltid når samboer står opp på do på morran... [emoji85]
Hva spiste du?Her har jeg spist tidlig middag![]()
Hittil vært test av bilsete, godkjent, og shopping...Ha en flott dag med bilseter og klesvask[emoji1]
He he ikke alltid det går som planlagtMen da var vaskemaskinen igang og jeg begynner å brette det fra i går mens ungene er ute med lillem.....
Nei. Ikke det nei. Vaskemaskinen går og jeg og en litt trøtt og sliten lillemor koser
Nei, men jeg får nyte disse stundene.He he ikke alltid det går som planlagt