Skravletråd JULI ❤

Vel storesøster her i hus har blitt syk (feber og vondt), lillegutt ville ha masse oppmerksomhet og mannen stakk på jobb, vel skal begynne vask av klær snart ihvertfall og hvordan jeg skal få gjort noe av alt det jeg skulle idag skjønner jeg ikke
Håpet det går bra med dere

Hihi [emoji4]

Her har eldste sovet til 8.45 noen morgener nå, mistenker det samme i dag siden jeg ikke ble vekt før 10.30 [emoji13][emoji23]

Samboer og frøkna aner jeg ikke, men sikkert noe før. Mellom 7 og 7.30 tenker jeg. Hun våkner alltid når samboer står opp på do på morran... [emoji85]
Mannen min skal jo på jobb så her er ungene mitt ansvar.

Men da var vaskemaskinen igang og jeg begynner å brette det fra i går mens ungene er ute med lillem.....

Nei. Ikke det nei. Vaskemaskinen går og jeg og en litt trøtt og sliten lillemor koser

Men da var vaskemaskinen igang og jeg begynner å brette det fra i går mens ungene er ute med lillem.....

Nei. Ikke det nei. Vaskemaskinen går og jeg og en litt trøtt og sliten lillemor koser
He he ikke alltid det går som planlagt

He he ikke alltid det går som planlagt
Nei, men jeg får nyte disse stundene.

Hun vokser så fort, og om under tre uker skal jeg på jobb og hun i barnehage. To av de ukene skal vi tilbringe hos svigers.

Så bare hun og jeg på sofaen. Halvsove på puppen. Det er gull.

Back
Topp