Hvor langt er dere akkurat nå?

36+6.
I natt har han lov til å komme [emoji23]
 
Føler med deg! Er 41+5
Hva skjer videre med deg? Blir du satt igang?
Jeg blir satt igang på sykehuset imorgen tidelig [emoji173] hatt så vondt i korsrygg og bekken idag, og riene kommer og går bare. Gleder meg til å bli ferdig!

Føler med deg også! Dette er ikke lett. Det er mest psykisk utmattende nå syns jeg... Det gikk greit å gå noen dager på overtid, men nå som det er over 1 uke begynner det å tære på![emoji21] Jeg har fått time til igangsettelse på onsdag. Jeg har fortsatt ett liiite håp om at kroppen går i fødsel av seg selv, men håpet blir mindre for hver dag. Heldige du som blir satt i gang i morgen allerede, du får uansett snart møte din lille skatt[emoji173]️
 
39+5 og jeg håper hver eneste dag at det er nå MIN tur å få baby i armene... hver eneste natt sovner jeg i håp om å våkne av rier eller av at vannet går .... holder fingrer og tær om at det skjer noe snart <3
 
39+6, håper jeg ikke rekker siste kontroll hos jordmor på termindato!

Ikke rukket siste kontroll med de 2 andre, selvom jeg fødte 3 og 1 dag etter termin :p
 
37+0, nå er jeg klar for føding! [emoji14]
 
38+3 [emoji4]
 
40+0. Var mer klar for å møte bølla Når jeg var 37+0 enn hva jeg er i dag [emoji23] nå kan bølla høre på meg, og Komme om en uke vel? [emoji28]
 
Back
Topp