Hvor langt er dere akkurat nå?

Hva gjør du for å få tankene over på andre ting? Er du god på å være i aktivitet med et eller annet?
Tja, vanskelig å ikke tenke på det. Men har en sønn på 9 år, og da har man litt å finne på med. Ellers hviler jeg mye og tar det med ro, da det er lite jeg orker. Mannen tar meg med ut på kjøreturer så jeg kommer meg litt ut av huset på ettermidagen/kveld :) skjer det ikke noe før mandag, så blir jeg satt igang.
 
38+6 i dag. 10 dager til termin og 4 dager til neste kontroll.
Håper jeg ikke rekker den :happy:
 
39+4 , er like skuffet hver morgen jeg våkner og ikke har rier :p

Nå er eldste jenten kommet hjem fra faren, pluss familien min er hjemme fra ferie, så nå kan lillesøster gjerne kommer :)
 
36+5, mentalt fødeklar.. Men helt fødeklar på mandag [emoji14]
 
Hvorfor akkurat 40+6? [emoji4]

Har et bryllup jeg så veeeeeeeldig gjerne vil i, det betyr så ufattelig masse om jeg får vært med å feiret brudeparet! Sjeldent et bryllup er så viktig, men virkelig en god venninne [emoji4] så jeg har sagt at 17 er en fin dato å føde på, passer fint [emoji28] hadde vært gøy i tillegg å få rett i dato for folk som sier at jeg ikke kan være såååå sta at jeg bestemmer fødselen til bølla [emoji23]
 
38+4, og han kan egentlig bare komme :happy:
 
I følge UL-termin er jeg 38 + 1 og i følge menstermin er jeg 38 + 6! Holder en knapp på at menstermin er gjeldende :p Hehe!
 
Back
Topp