Skravletråd JULI ❤

Merker det ikke noe særlig, annet enn at jeg lurer på hvorfor. Jeg har blingset [emoji24] Neste fredag..

Oj! Så bra, Spyro! Men lenge til da. Ring og be de ringe ved avbestilling. Da får du brått time tidligere.
Ånei ! Så surt da ! [emoji33] Om det blir for ille må du ringe legevakt eller noe. ♡

Får papir jeg må krysse av for i noen mnd først. Derfor ikke før september :) Så det går greit det. :)

Ja veldig individuellt. Men aner ikke helt om SF hadde noe å si gjerne også. :) Men kun sonde hu trengte. Ellers frisk :)
SF spiller gjerne en rolle. Det starter som regel med dårlige gjennomstrømninger, som fører til stagnert vekst.

Ånei ! Så surt da ! [emoji33] Om det blir for ille må du ringe legevakt eller noe. ♡

Får papir jeg må krysse av for i noen mnd først. Derfor ikke før september :) Så det går greit det. :)
Ja, det var surt. Legevakt kan gi meg smertestillende, men ikke så mye mer. De ringer gjerne nevro, som sier jeg må vente.

Åjaa. Da blir det jo noe annet med venting :)

Ja veldig individuellt. Men aner ikke helt om SF hadde noe å si gjerne også. :) Men kun sonde hu trengte. Ellers frisk :)
Det er jo bra! Mi var såpass at.. Du skulle ikke tro hun var prematur egentlig.. Trengte ingenting...[emoji85]

Ja, det var surt. Legevakt kan gi meg smertestillende, men ikke så mye mer. De ringer gjerne nevro, som sier jeg må vente.

Åjaa. Da blir det jo noe annet med venting :)
Ringer de deg om de får avbestilling da? Har du slik en avtale med de.

Ja. Ikke at jeg vet helt hva de kan gjøre mer. Jeg har alle medisiner og alt. Men hu legen sendte jo en henvisning. Men trodde og mente hu sa hu sendte til øre nese hals pga mulig tinnitus. Så fikk jeg heller fra nevro. Men gjerne hu har sendt til begge pga migrenen... Hu har gjerne ikke fått med seg at jeg har allerede vært der mange ganger og de sa de ikke kunne gjøre særlig mer [emoji14]

Jordmorkontroll i morgen. Vil ikke.. Om jeg blir gravid en senere gang, skal jeg sørge for å IKKE få henne...

Back
Topp