Skravletråd JULI ❤

Nettopp, kan ikke forskjellsbehandle dem.

Også over hele underarmen da [emoji23][emoji23][emoji23]

Hehe hva var reaksjonen hennes da?
Hu tok det fint da, og tok den uten en mine [emoji14] Så spiste vi god mat etterpå [emoji1]

Mannen min vet jeg hadde snakket om at jeg hadde lyst til å tatovere meg i årevis, men måtte finne noe som betydde noe for meg først. Jeg var egentlig ferdig med barn etter andremann, men for sikkerhetsskyld lot jeg bunden stå åpne sånn i tilfelle.

Etter jeg hadde gjort det, ble manner tidvis litt "rar".
Til slutt kom det fram at han var redd jeg forventet at han skulle gjøre det samme, han har overhode ingen lyst på tatovering.
Personlig syns jeg det var litt rart, jeg gjør det jeg ønsker med min kropp når det kommer til utsmykning.
Forventer mannen gjør det samme (dersom man ser bort fra penis-stang, det får han IKKE lov til [emoji14] ikke det at han hadde gjort det i utgangspunktet heller, da). Har han ikke lyst på, tar han ikke.

Bra du tenkte aå langt da :) Veldig viktig å finne noe man ønsker å ha på kroppen resten av livet ja. Hu jeg går til ønsker å ha 20 års grense. Minst. Spesielt fordi en 18åring tenker gjerne ikke like nøye over hva på kroppen. Mer spontant. Og hu tatoverer ikke navn [emoji14] Visstnok heller hehe

Haha uff da. Man gjør som man ønsker med en egens kropp. Ingen blir tvunget til tatoveringer. [emoji14] Det med piercing derimot skjønner jeg. Der altså [emoji14] Ellers takk gitt. [emoji23]

Oi, de var nok vriene å få fra hverandre ja[emoji15]
Vi konkluderte utfra selgers Facebookside og bildene at sekspakning er ment for folk og tjue for arrangementer og andre storhusholdninger. De må tines. Så nå er de frosset igjen med matpakkepapir mellom...

Trøtt som f, men.. Morgenhikking på gang i magen.

Back
Topp