Wow!9368 av 10000 tatt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!9368 av 10000 tatt !
Samme herNeei.. Sliter selv altså. Orker ikke selv når det er MYE. Da tar jeg bare quotene mine og hopper inn.
Hvert øyeblikk så er vi over det magiske tallet [emoji7]Nærmer oss !
Derfor den var genial [emoji23][emoji23][emoji23]Det hadde gjort min samboer (og meg) enda mer irritert [emoji23][emoji13][emoji13]
Ekstremt.Huff. Ble fødselen tøff?
Ja skikkelig og [emoji23] Jeg blir så sinna.Ja, sånn støkk eller hogg i kroppen er skikkelig pain [emoji30]
Wow. Det går jo!Rett over 400 igjen
Neida. På ny nå. 3 min til nok en oppdatering [emoji1]Huff kanskje bare hoppe over den?
Ja dessverre og det må virkelig bli omvendtNei. Mange hadde gitt opp for lengst.
Ikke før midnatt!Nei ikke enda [emoji6]
Hahaha ikke jeg heller !Absolutt. Jeg gjør ikke dette for ingenting i dag [emoji23]
Må ja !Må klare det siste krampetak nå
Ååå ja, tror du man går ned i vekt da? [emoji23][emoji23][emoji23]Får trene i dag ja i fingra
Haha ja. Men nei [emoji14] Fikk en flaske så får se. Hoster så ille også.Vil vel være med på morroa![]()
Jau. Regner med det.Jaja men det ordner seg vel
Ikke helt enda tror jeg, men nestenDet er vel plutselig 10.000 allerede?![]()
Vi er det. Men ... Hvorfor være ulykkelig som normal når man er lykkelig som sprø ?Jada [emoji5] han syns vi er litt småsprøe da [emoji849]
Og det setter ihvertfall jeg veldig pris på [emoji4]Ja vi hadde jo planer. Så sånn var det. Hjelper så godr jeg kan nå da [emoji4]
Herlig å se !Det stiger så raskt jo :O
Det var litt irriterende. Kundenr pleier være lett å finne på steder.. Men nei.Åh guriland [emoji23] Skal ikke være lett!