rina83
Glad i forumet
Ikke sant [emoji23][emoji23]
Jeg ler meg skakk av sånne videoer med folk som tryner og er uheldige [emoji23] føler meg så slem [emoji56][emoji48]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant [emoji23][emoji23]
Bor ikke du litt langt unna meg?Jeg har firkløver om du liker det [emoji4]
Aner ikke jeg hellerAner ikke hva jeg har ! Har liksom ikke tid å se
I kjøleskap her. For langt unna ! [emoji23]Den er ved knærne mine [emoji23][emoji23][emoji23]
Dysmatur er vel når de er under 2.500 ved termin..
Ikke noe galt med han, bare liten
Med frøkna fikke jeg svangerskapsdiabetes og ble fortalt om disse store babyene av disse som fulgte meg opp.
Hun var 2.960 g, 13 dager før termin
Lille U var 3.260g 14 dager før termin, jippi, endelig baby over 3 kg
Blir spennende å se2 min til ny sjekk !
Hyggelig det og daJa, det er det jo.
For eldste som sluttet før appen kom fikk vi en perm med et utvalg.
Laga min egen tråd på 2006. Ingen andre er der hos meg nesten [emoji23]Skriver ned [emoji23] lettere!
Jupp ! Viktig å få frem hvor mye vi nærmer oss !Nå oppdateres det ofte![]()
Hahaha. Det er bra [emoji23] Jeg har sett det.Ikke sett du gjøre det![]()
Huff da. Hørtes ikke godt ut.Har ligget på Riksen med minstemann siden søndag.![]()
Beinmargsprøve i går. Blodykdom i dag.
JaSå vi må bare fortsette sånn
Ja, og vi nærmer jo oss virkelig. Blir maks surt om det ikke går..Jupp ! Viktig å få frem hvor mye vi nærmer oss !
Men ikke tid beina på bordet heller. [emoji23]Yes, endelig!
Jeg har vann i henda [emoji23] Så blir som når man er preggo.Hahaha, stakkars fingrene.![]()
Ja. Kjøpte to par. Så ta det andre å gjøre det på [emoji14]Husker det neste gang da [emoji23]
Ja helt utrolig! Fascinerende [emoji171]Rart hvor sterke de små kroppene er[emoji7]
Sliter med det fra før [emoji23]Det vil jeg tro. Får vel senebetennelse hele gjengen snart
Ja.Hyggelig det og da![]()