>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Tror jeg vi alle gjør [emoji23]Jeg løper så fort jeg kan, eller skravler så fort jeg kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg vi alle gjør [emoji23]Jeg løper så fort jeg kan, eller skravler så fort jeg kan
I morgen skal jeg og lillemor på besøk i bhg hun skal begynne i. Resten av dagen har jeg ingen planer.Forhåpentligvis roligere sag i morgen. Sånn normal tempo dag
Jo men allikevel da [emoji14] Men her forsvinner minsr 1 om dagen altså! Han er ekstrem.Mens de 4 sjokoladeplatene jeg kjøpte har han nesten spist opp alene nå. Jeg har vel spist en halv da av det. På over 1 uke altså [emoji23]
Åh så stas da ! Mine barn hadde elska deg ja !Takk for det [emoji4]
Endelig i gang igjen [emoji6]
Og som mor så datter [emoji6]![]()
Sove godt ! [emoji1]Takk sovner nok snart![]()
Sju.1 år er hvor mange hundeår?
Neei, liker ikke det nå heller [emoji85]Hehe, likte ikke lue da[emoji7] så grom atte[emoji171]
Ja [emoji23]To av fingrene har sovna?![]()
Ikke sett du gjøre detJeg er alt for flink til å spamme..
Jaaa gjerne [emoji171]Ja. Men man husker det godt. Se om jeg finner bilde av mi som lita senere. Ikke tid nå [emoji23]
Jeg var også skikkelig feit...Jeg er sofagris. Slank og ser vel kanskje trent ut,men Nope . Bad kondis og form
Nei kan være over 2500Dysmatur er vel når de er under 2.500 ved termin..
Ikke noe galt med han, bare liten
Med frøkna fikke jeg svangerskapsdiabetes og ble fortalt om disse store babyene av disse som fulgte meg opp.
Hun var 2.960 g, 13 dager før termin
Lille U var 3.260g 14 dager før termin, jippi, endelig baby over 3 kg
Musefeller[emoji23][emoji23][emoji23] fins flere løsninger
Ånei. Hvordan syk da? God bedring! [emoji171]Ja, og i kveld ble formen ekstra ille[emoji30] håper den blir bedre etter litt søvn i natt[emoji4]
Har dere tvillinger i slekta da? Så det er større mulighet?Godt flere gjør det, mannen vil ikke ha ny kone heldigvis [emoji23][emoji23] så tror han håper på tvillinger I fremtiden [emoji23]
Jeg har firkløver om du liker det [emoji4]IKKE nevn sjokolade!!!!!!!!!!!!!
JEG HAR LYST PÅ!!!
Hahaha, stakkars fingrene.Ja [emoji23]
Mhm. Må bare innse at uhell skjer uansett hvordan man passer påJa fins masse de vil ha
Gjør så godt for kropp og sjelJeg har blitt helt avhengig av det.
Var så deilig å komme ut på en ordentlig økt nå siden det ble litt lite trening mens vi var i Danmark
Ja, santMen går nesten på veggene innimellom
![]()