>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ny om 1 min nåYay! Spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny om 1 min nåYay! Spennende
Ja fins masse de vil haJa. Tror hun egentlig strakk seg etter noe.
Åååh. Snart 1500 igjen!8301 av 10000 tatt
Sove?Funnet senga her
Lille og ringefingeren [emoji23]Hvilke av de da? [emoji23]
Jeg også. Vil ha brus. Drit i den. [emoji23]Mhm, nå er jeg kun her, fokuserer kun på forumet!
Det har vi også, altså fra 11.15-18.15 ca [emoji4]Mhm vært ute i hele dag nesten![]()
Gost å få dusja da ja ! Ett must faktiskMåtte det etter trening
Jeg er sofagris. Slank og ser vel kanskje trent ut,men Nope . Bad kondis og formVel jeg var en sofagris hvor ordet "trening" var et fremmedord for bare en 14 måneder siden.
Veldig lett å bli avhengig av
Ja ikke alltid det lar seg gjøre. Har på "varmlys" på skjermen det hjelper, men etter lenge i liggende stilling øker det og da blir jeg lyssky også.Men skjønner at du ofte får vondt i hodet og slike ting da
Då herlig daDet har vi også, altså fra 11.15-18.15 ca [emoji4]
Den er ved knærne mine [emoji23][emoji23][emoji23]Jeg også. Vil ha brus. Drit i den. [emoji23]
HurraHan gjorde det og jeg er på sofaen igjen
Skriver ned [emoji23] lettere!Jeg skreiv ned fra 0000 det jeg hadde da. Regner det ut når jeg kommer til 0000 igjen.
Tror du kunne søke på navnet ditt og innlegg i dag eller noe slikt
Huff ja du må passe på deg selv!Ja ikke alltid det lar seg gjøre. Har på "varmlys" på skjermen det hjelper, men etter lenge i liggende stilling øker det og da blir jeg lyssky også.
Glemte det også hahaMå gå de inn hjemme da
Nå oppdateres det ofteNy om 1 min nå![]()
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Ler !Syns det er så utrolig rart at du bestandig klarer å rote den bort og må finne den igjen hver eneste kveld![]()