rina83
Glad i forumet
Ja når alt gikk fint så flira jeg litt for meg selv. Men håper ikke hun blir så blå.
Ja, får håpe det [emoji4] det er vanskelig å ikke le av sånne komiske hendelser da [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja når alt gikk fint så flira jeg litt for meg selv. Men håper ikke hun blir så blå.
Æææ ja man vil absolutt ikke miste en regning [emoji54]Jeg vet jeg hadde en regning her et sted.. Hvor er den? [emoji33][emoji33]
Ja og bordet vi har det er sånn pyntebord med metallplate, og en kant opp. Ikke skarpt, men hardtHuff stakkars [emoji173]️
Hvorfor skulle hun ikke bak sofaen? [emoji23]
Hei hå ! [emoji23]Love it![emoji173]️
Hmmm trenger mer fart da altså8092 av 10000 tatt
Skriver og skriverHaha, skriv i vei!
Lykkelig blir jeg om.vi klarer det i dag !Hurraaaaa [emoji14] håper vi slipper skikkelig krampeskriving.
Mi bada ufrivillig i en vanndam for noen uker siden [emoji23] Plaga ikke henne heller.Jepp, det er ikke noe hinder[emoji23]
Det har hun. Merkbart det siste året. De siste mndSelvsagtBlitt gammel da ja
![]()
Hadde han bare skjønt det [emoji13]Si han får la være [emoji14]
Ja. Intet annet er lov nå !Gått over til at det må gå!!!
Han klarer bare ikke å styre seg altså [emoji14]Skjønner jeg godt[emoji23][emoji1]
Ja, det er mulighet for å få krampe i fingrene derHurra. Det er en bra ting!
Bare utrolig så sover godt igjen nå men var på vei til å våkneÅh. Sover urolig, eller våken?
Hurra ny sjekk om 3 minTempo kom opp på leketrådene igjen også![]()
Men kommoden må jo tas, så blir vel i morgen det daHelt sant. Hørtes litt kjekkere ut da [emoji14]
Yep, blir det!
Ånei [emoji33] Håper han roer seg fort !Typisk at lillegutt er urolig nå!
Yay! SpennendeHurra ny sjekk om 3 min
Kan ikke dusje lenge [emoji23]Oi, hvor det går, flere sider bare mens jeg var i dusjen![]()