2 min nå [emoji16][emoji16][emoji16]
Flinka[emoji1] her ble det plutselig 19[emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 min nå [emoji16][emoji16][emoji16]
Krysser alt som krysses kanBra tempo!! Måtte det bare holde seg så går det akkurat...
Tilbake, hvordan ligger dere an?
Njæ, tror ikke det hjalp. Kanskje noen lager ny oppfordring eller noe kjempebra tråder? Engasjerer termingruppene sine litt? [emoji33]Flinke dere !
Da har du gjort det godt ja [emoji23] Uff hørtes nå mye verre ut !Husker jeg var på rypejakt og fikk gnagsår på begge hælene.. og jeg var på jakt med pappa, så jeg kunne liksom ikke være den som ga meg først heller.. fikk omtrent ikke til å gå i flere dager etterpå. Har arr enda [emoji14] hahaha
Haha. Han der altså [emoji23] Sist han prøvde var det vel 16 grader og regn eller noe [emoji14]Gjør han sikkert[emoji1] basseng i hagen, han bader uansett vær[emoji23]
Bra tempo!! Måtte det bare holde seg så går det akkurat...
Har pent.no appen. Den har beggeHaha, kanskje det [emoji14] Sjekker alltid sammenligningen på Storm![]()
Ja, vi skal jo nå 10.000Så bra da ! [emoji8]
Helst ikke . [emoji56][emoji56]Hehe, vil du ikke spamme?![]()
Ajj, såå lita..! Min var 1800g for 4 uker siden.. Så håper han har lagt på seg litt nå altsåJa lille tulla [emoji171] Her var hun 1700gram mener jeg.
Nyter så godt jeg kanNyt det mens du kan [emoji6]
HuffdaDårlig form?
32 min bak jeg nå. Men barn i seng nå !
Den var det. Kunne sett den om igjen og om igjen [emoji23][emoji23]Hahahaha. Den er fantastisk!
Ja [emoji23] For jeg er lei av å ikke ha ting mer enn 24 timer [emoji14]Du er genialt smart![emoji1][emoji1][emoji122]
Haha, der gav du meg middagstips til i morgenDet er jo ikke noe vits[emoji6]
Må innrømme at barna her elsker Grandiosa[emoji85]
Da settee man ekstra stor pris på de gode [emoji8]