Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, vil du ikke spamme?Trenger at dere skravler om jeg skal svare [emoji23][emoji23]
Fikk lirka den ut av såret. Men ikke tatt av enda. Så aner ikke om jeg reiv av nå da [emoji23]Au da![emoji31] forsiktig med sokken!
Stemmer. Hu var ikke så ung lengre nei. Koselig med lesestund daIkke så lange turer på gamla lenger så de leser nå
Innimellom må man det [emoji23]Så kald og ufølsom du er![emoji23]
Hahahaha. Den er fantastisk!Ja. Bare plopp ! [emoji23] Og den så nesten paff ut selv jo [emoji23]
Jaaada. Men dette skal gå. Vær positiv ! Spre positive tanker. Positiv for pokker !Bare 3000 igjen liksom[emoji13]
Aaaau! Jeg tåler ikke lese slikt [emoji85]Er lite digg når jeg har gnagsår bak hælen. Også har gått i sko. Og såret har grodd fast i sokken helst nå. Så når sokken skal av river jeg vel av hele skorpa [emoji33]
Går det bra enda eller?6950 av 10000. Får over 7000 på neste altså !
Vart lenge da. Slutta tidlig hos mine [emoji33]Det funker fortsatt her på minstemann på 5[emoji23][emoji7]
Vet ikke håper det går bra ihvertfallTilbake, hvordan ligger dere an?
Ja, greit å få utforsket forumet litt!Prøver å skravle så mye jeg kanOg finner flere kjekke tråder i samme slengen.
Ååå ja! [emoji16]Hva
Er fu sikker
Ja haha. Huff [emoji85] Da hadde nok jeg blitt redd også.Jepp! Men hun så ut som om hun ventet det da. Jeg hadde fått litt mer sjokk om det plutselig føyk ut en tass.
Sikkert fordi han var i grettent humør [emoji23] Da må man visst være våken lenge [emoji23]Så utholdende han er idag da[emoji12]
Ja [emoji171] Det er godt.Litt alenetid nå? [emoji173]️
I will ! [emoji8][emoji8]Kos dem litt fra oss også[emoji1]
Helt greit å bli ferdig snart ogsåJa det er det virkelig [emoji23]
Nå ja [emoji14]Du er vel tilbake nå tipper jeg[emoji1]
Håper de sovner godt [emoji4]Tar stat. Så må barna ordnes og koses bittelitt med før sengetid