"bare"....Bare 3000 igjen liksom[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"bare"....Bare 3000 igjen liksom[emoji13]
Men liksom litt lite tid.Hehe, når du sier det sånn høres det jo så lite ut [emoji14] Halvparten av det vi slet med tidligere.... haha
Så sant, så sant!Helt perfekt temperatur og, ikke for varmt og ikke for kaldt
![]()
Så søt du er [emoji173]️ håper ting går greit hos deg ihvertfallTakktrengte de vise og flotte damene igjen
Enig enigMen liksom litt lite tid.
Absolutt! Skal ta en runde rundt på forumene mens det er stille her..Blir nok veldig close...
Er nok lurtAbsolutt! Skal ta en runde rundt på forumene mens det er stille her..
Hva kaster du dem ikke bare i sengs? [emoji54]Tar stat. Så må barna ordnes og koses bittelitt med før sengetid
Det er mer enn på lenge.Spent på hva det er nå jeg [emoji16]
Redd for å skrive mer i tilfelle jeg kommer til å spamme7046 av 10000 skravla ferdig ! Legge barn. Straks tilbake. Gi meg masse å svare på [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] ja det er jo også en måte å gjøre det på, får ha sjokoladen alene da [emoji4]![]()
Når mannen er allergisk for nøtter, og jeg vil ha sjokoladen min i fred..
Når jeg lager middag til bare meg, gidder ikke slå på stortromma daDet er det selvsagt[emoji1]
Så lita og søt [emoji7]![]()
Fant et bilde av tulla mi fra sykehuset [emoji171] Lille fuglungen.
Prøver å skravle så mye jeg kanDet er bra!
Jaja. Alternativt "husarbeid" også i dag.
Laste ned de 722 bildene av mellomste fra bhg-siden.
Max 100 om gangen, filtreringen på dato virker ikke, så manuell merking av bilder...
Huff god bedring [emoji173]️Æsj, må lade før jeg legger meg. Og formen er så dårlig at å sitte på gulvet å skrive orker jeg ikke[emoji85]
Digg med en lang dusj gitt![]()
Det er deiligMidt i blinken[emoji1]
Blir godt med ferie snart kjenner jeg!
Det må det7337 av 10000 tror jeg. Men tempo må litt mer oooooopp...
Det ble plutselig det gitt.