Det var detsola har kommet og godt i hele dag, så måtte utnytte den når den først var femme
![]()
Viktig det[emoji1] plutselig er den borte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var detsola har kommet og godt i hele dag, så måtte utnytte den når den først var femme
![]()
Jaa, vi er heldige som har et godt helsevesen i NorgeJa det er sant[emoji2] bare glad for å få god hjelp jeg[emoji4]
Ja, dessverreViktig det[emoji1] plutselig er den borte...
Må bare vise [emoji7][emoji7][emoji7] Siden hu ikke vises så godt heller her. Men syns det var så fint [emoji7]
Minstemor mi [emoji7][emoji7]![]()
Ble pølsegrateng i dag. Dere da?
Kos deg på trening! Hva skal du trene i dag?Da drar jeg på trening og blir borte et par timer.
Klarer dere å nå 7.500 før jeg kommer tilbake![]()
Bare [emoji23][emoji23][emoji23]"Bare" 2 timer bak nå[emoji23]
Du er god altså [emoji123]
Så stilig. Blir gøy!Eldste kjøpte seg radiostyrt båt og dykkermaske [emoji1]
Det enkle er ofte det beste![]()
Uff, slike ting er ikke morsommeForsvant litt her. Når eldste ringer og sier at minste falt og slo seg og blør. Da hiver man seg i bilen og henter hu med en is i hånda.... Gikk bra. Stort skrubbsår nå da og en liten blodstripe. Isen hjalp veldig på.
Rensa nå med pyrisept og fått plaster på.![]()

Det er det viktigsteHelt greit når barna blir fornøyd[emoji1]
Det gjør du nok. Ulempen med å være langt bak [emoji23]Hopper fram og tilbake jeg[emoji23]
Gudene vet. Blir spennende å se [emoji14]Du nærmer deg nok 1000!![emoji33]
Jaa, det er detNoe nytt hver dag, virker det som
![]()
Det gjør det jammen. Var 500 du ville ha?Dette er mitt 344. innlegg for i dag.![]()
Går oppover det også
Eldste kjøpte seg radiostyrt båt og dykkermaske [emoji1]