Ja absolutt [emoji23]Vi kunne blitt ett team [emoji123]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja absolutt [emoji23]Vi kunne blitt ett team [emoji123]
Får håpe det da [emoji23]Såpass. Kanskje de går seg til etterhvert da
Snart halvveis. Men gått tregt siste timene. Tar seg vel opp etter leggetid.4848 av 10000
Jada, de er.. 5/6 og 7 liksom.. Jeg trenger ikke underholde dem [emoji14]Hehe, den er kinkig [emoji14] Klarer de seg litt selv eller?
Hm, sant det, egentlig. Også er det gjerne en liten ting som fester seg hos dem, som de funderer på.Hvis man lurer på hvor barn feks får alle de rare tankene fra, så er det bare å se hvor mye rart som er på TV... om tv'n står på en dag og barnet sitter der, så får det med seg ganske mye![]()
Hahahahha. Nå måtte jeg le."Hun er gravid og skal ha barn".
Er ikke den setningen litt.. Overkill..?
Jeg mener.. Som regel henger de veldig sammen.. Det er vel kun om man "er gravid og ikke skal ha barn" det kanskje trenger en liten forklaring..
Er ikke helt sikker altså, men er ikke kjempeofte. [emoji14]Åååja! Takk for svar![]()
Verste er vel at det ikke er sååå uvanlig å si/skrive heller..Hahahahha. Nå måtte jeg le.
Jepp..Hm, sant det, egentlig. Også er det gjerne en liten ting som fester seg hos dem, som de funderer på.
Kan virke logisk iallefallEr ikke helt sikker altså, men er ikke kjempeofte. [emoji14]
Jupp [emoji56]Heldigvis for oss[emoji1]
Det aller beste! Deilig å få klipt vekk litt av ragget ogsåFrisør er herlig alenetid[emoji1] digger det!
Du får bare se på nytt om ei stund [emoji28]Kan virke logisk iallefall![]()
Det er godt å ha ei god rau!Altså. Hvorfor har jeg fått ekstra-rumpe etter svangerskapet [emoji14] Og hvordan blir man kvitt den? Nå er det storerumpa, og lillerumpa litt under der igjen.
Mannebeinet sa han var vond i hodet. Juhu. Grunn nok her [emoji56]Ææh. Jeg har eeeegentlig ikke sånn kjempelyst på at L skal få besøk. Men jeg har ingen overveldende god grunn for å si nei. Kun 'jeg har ikke lyst'. [emoji14]
Det gjør detBlir godt til slutt da![]()
Jo den sa seg litt selv [emoji23]"Hun er gravid og skal ha barn".
Er ikke den setningen litt.. Overkill..?
Jeg mener.. Som regel henger de veldig sammen.. Det er vel kun om man "er gravid og ikke skal ha barn" det kanskje trenger en liten forklaring..
Så veldig også [emoji7] Beste som er [emoji7]Samme her...spesielt hvis jeg får hodebunnsmassasje, det er digg.