Skravletråd JULI ❤

Oi! Viste egentlig ikke at man kunne utvikle en sånn allergi etter et svangerskap! Huff, så kjipt! Godt dere fant ut hva det var da, men :pompus:
Åjoda. Fikk også mot hvete, egg, nøtter og slikt. Superheldig [emoji23] så tenkte jeg at da kunne nr 2 svangerskap fjerne det. Men det skjedde ikke hahaha

Hehe, skjønner hva du mener [emoji14] Kattene er jo mer hjemme og lever "sitt" liv som de vil :) Hunder har man gjerne med seg flere steder og sånt, så greit med kontroll på de da :) Jeg blir iallefall litt nervøs hvis jeg møter store og sinte hunder når jeg er ute på tur feks :confused:
Ja, også er de bare helt andre dyr.. Katter kommer ikke til folk og hilser på samme måte etc..

Åjoda. Fikk også mot hvete, egg, nøtter og slikt. Superheldig [emoji23] så tenkte jeg at da kunne nr 2 svangerskap fjerne det. Men det skjedde ikke hahaha
Oi! :p Du fikk jo skikkelig når du først skulle få noe og du da, snakk om uflaks! Huff :p

Oi! [emoji14] Du fikk jo skikkelig når du først skulle få noe og du da, snakk om uflaks! Huff :p
Ja. Men jeg kan spise litt av det. Jeg bare overdriver ikke. Så det er ikke helt borte.

Eller ikke nøtter da. Da tetter det seg helt [emoji13]

Back
Topp