Joiner denne "delen" av BV

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Hei alle sammen :)
Da trår jeg forsiktig inn i denne delen av BV.. Jeg ønsker å slanke meg, da jeg både har en del kg for mye, og ønsker å bli i bedre form :p Har ikke veid meg på år, da jeg HATER vekta... har alltid hatt noen kg ekstra, og dette har dessverre ført med seg dårlig selvtillit og mye bekymringer. Har tidligere prøvd å slanke meg, men har fått erfare at det virkelig er vanskelig!
Nå føler jeg likevel at det går den veien jeg ønsker, da jeg har blitt mere fysisk aktiv og meg bevisst på mat og ernæring :)

Ønsker også og gå ned i vekt, da vi om ikke så lenge skal starte med baby-prøving :woot:

Gleder meg til å dele mine erfaringer med dere flotte damer!
 
Hei og velkommen til oss.

Her kan man skryte av seg selv og klage når ting ikke helt går den veien man vil.
Vi er generelt sett en liten gjeng som støtter hverandre på godt og vondt :)
 
Bare et lite tips, det er mye som forgår i skravletråden.

Masse lykke til, hvor mye er det du skal ned?
Da skal jeg titte innom der! :) Jeg prøver ikke å fokusere for mye på vekt og tall, enda. Det første delmålet mitt blir å komme inn igjen i et bunadsbelte jeg har... :p Så får jeg se om jeg kanskje kjøper meg vekt og fokuserer på tall etter det :)
 
Ønsker deg og dere alle sammen masse lykke til! Dere er tøffe altså!
 
Hei og velkommen til oss.
Her er det stor takhøyde og vi backer opp og vi skryter litt og vi klager og syter litt.
Selv har jeg hatt god nytte av å være aktiv her og særlig i skravletråden er det mye å få med seg.
 
Back
Topp