Cravings?

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Har du noen cravings?

Her er det:
Vannmelon
Jordbær
Leverpostei på knekkebrød og sylteagurk
Lomper med smør og kalkunfilet
 
Ingen spesiell cravings, men er dager der jeg bare må ha noe. Slik som i går måtte jeg ha maiskolbe, men etter å ha spist litt for mange fikk jeg helt avsmak på det.

Men vannmelon ja, det blir jeg ikke lei[emoji1]
 
Har du noen cravings?

Her er det:
Vannmelon
Jordbær
Leverpostei på knekkebrød og sylteagurk
Lomper med smør og kalkunfilet

Lomper med philadelphia og kalkunfilet her [emoji12] og nektariner!
 
Alt fra McDonalds.........Måtte innom alene i går kl. 10.30 og ha en dobbel cheeseburger :( Haha!
 
Lomper med philadelphia og kalkunfilet her [emoji12] og nektariner!

Åh herremin det hørtes digg ut! Har melkefritt kosthold pga ammer minsten (melkeallergi) men driver med å avvenne puppen nå! For vil gjerne spise litt melkeprodukter før kanskje neste blir med samme allergien (to av tre barn med melkeallergi) :) såååå det skal prøves! [emoji7]
 
Absolutt ingenting, blir kvalm av alt som lukter[emoji28]
 
Taffelvann, det eneste jeg har lyst på. Blir kvalm av alle lukter, og kaster opplevd tanke på kjøtt, hvitlø eller sjokolade:depressed:
 
Har så lyst på roastbiff... aldri likt det noe særlig, men har selvfølgelig sykt lyst på det nå som jeg ikke får lov.
 
Jeg får skikkelig lyst på noe, så spiser jeg det en dag eller to før jeg assosierer det med kvalme og dermed hater det. Begynner å gå tom [emoji849][emoji28]
 
Nå har jeg ekstremt lyst på French Fries!!! Ligger i senga og lengter [emoji23]
 
Ting blir som regel spist noen dager før jeg ikke orker tanken på det lenger. Så noe jeg har veldig lyst på en dag blir jeg kvalm bare av tanken dagen etter....
 
Ikke noen spesielle cravings enda, men får ofte et desperat behov for alt med carbs![emoji23][emoji6]
 
Knekkebrød med gulost, kalkunfilet, agurk og majones [emoji2][emoji7]
 
Back
Topp