Vi som temper

Vis vedlegget 228457 første gang jeg temper. Betyr dette at egget slapp i natt?
Jeg skriver til deg som over her. Du kan ikke forutse EL ved temping. Du kan kun bekrefte at EL har vært tre dager etter. Så det er ikke mulig å si at egget ditt slapp nå. Du er avhengig av å se om tempen øker og holder seg høy, før du kan se om dette var droppet der egget slapp.

Jeg skriver til deg som over her. Du kan ikke forutse EL ved temping. Du kan kun bekrefte at EL har vært tre dager etter. Så det er ikke mulig å si at egget ditt slapp nå. Du er avhengig av å se om tempen øker og holder seg høy, før du kan se om dette var droppet der egget slapp.
Ja det var sånn det var ja. Så hvis tempen går opp nå og fortsetter så var eggløsning i natt?

Ja det var sånn det var ja. Så hvis tempen går opp nå og fortsetter så var eggløsning i natt?
Jeg vil anbefale deg å lese informasjonen på sidene til Ff eller Google dette så du får satt deg inn i det. Tempen skal stige og holde seg høy i tre dager minst, og da være høyere enn snittet av dine seks foregående målinger. Om den fortsetter å stige eller ikke har ikke noe å si. For ordentlig svar på ditt spørsmål, les info på fertility friend eller lån bok om tema på biblioteket.

Du kan ikke bruke temping til å forutse EL, desverre. Du kan kun konstantere at den har vært tre dager etter.
Det vet jeg, bare tenkte at om tempen i morgen er høy som i dag så blir det kryss på tirsdag. Men takk for svar :) får bare fortsette å tempe og håpe det gikk veien denne gangen :happy:

IMG_3870.PNG

Kan det bli noe av så dårlig Temp økning vedr el ?

Der kom krysset ja :happy: da er det bare å håpe på at tempen holder seg høy :)

Vedlegg

• b_T9YtuU.png
    b_T9YtuU.png
    24,2 KB · Visninger: 97
Lei av dette tullet :(

IMG_6698.jpg

For å teste ut forskjell på rektalt og vaginalt målte jeg først 36,21 vaginalt, og så 1 minutt senere 36,37 rekalt. Den siste målingene stemmer med de jeg har tatt før. Rart at det skal være så stor forskjell :eek:

Er 11-13 dpo...når mensen kommer går tempen fort ned eller sakte?
Screenshot_2017-06-30-07-43-00-810x1440.png

Lurer på litt når det gjelder temp som svinger om natten. Jeg la meg tolv og våknet 2.30 og målte, da var tempen 36.93 våknet igjen kl 06.00 da var tempen 36.82. Er de vanlig at den er høyest på kvelden?

Lurer på litt når det gjelder temp som svinger om natten. Jeg la meg tolv og våknet 2.30 og målte, da var tempen 36.93 våknet igjen kl 06.00 da var tempen 36.82. Er de vanlig at den er høyest på kvelden?
Det er viktig at du har 3 timer sammenhengende søvn før du temper og at du temper på ca samme tid vær dag +-30minutter. Så eventuelt siste tempen

IMG_3875.jpg

Der ligner det noe. Krysset flyttet seg 1 dag fram. Så da var jeg barre 3 dpo. Tror det stemmer for jeg hadde el slim om kvelden og borte om morgon.

Hva synes dere om.dette skjema? Er 12-14 dpo ( negativ test på morgen)
Screenshot_2017-07-01-08-49-19-810x1440.png

Tror EL har vært, men usikker på når.. Tok også tempen mye tidligere (3 timer før), så måtte justere opp tempen fra 36.67 til 37.00 :bag: Men får kryssuansett hvilken jeg legger inn. Så 1 eller 3 dpo idag, får se videre. Som sagt hatt såpass vondt ihofta/bekkenet siden tirsdag at de eventuelle ELsmertene nok har kommet litt i skyggen :(

IMG_6703.jpg

Tror EL har vært, men usikker på når.. Tok også tempen mye tidligere (3 timer før), så måtte justere opp tempen fra 36.67 til 37.00 :bag: Men får kryssuansett hvilken jeg legger inn. Så 1 eller 3 dpo idag, får se videre. Som sagt hatt såpass vondt ihofta/bekkenet siden tirsdag at de eventuelle ELsmertene nok har kommet litt i skyggen :(

Vis vedlegget 228556
14 eller 15 kan det se ut som

14 eller 15 kan det se ut som

Ja, ifølge streken til ff, men tegnene sier at EL var igår.. Men men, har jo lagt inn. Håper dog ikke EL var tirsdagen for da var siste innlegg søndag og dagen etter. Så 15/6 er fint :)

Back
Topp