Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Supert! Flink kengu300 innlegg på meg i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert! Flink kengu300 innlegg på meg i dag
Kanskje vaska ett gulv eller tatt oppvasken.. [emoji7]Ja! Det hadde vært herlig! Fylt fryseren med bakverk, skjemt meg bort med middager.... [emoji85]
Hva lager han for noe spennende i kveld?Jepp [emoji16]
Hihi, søtnos [emoji173]Prøvde.
Han lå og så mellom sprinklene og sa "mamma, ikke sove nå, heeeeii"
Greit om den venter litt til da [emoji4]06.august, så er 40 dager igjen. Men tror det blir julibaby..
Haha, tanken som teller da! Er nede på 5 % igjen nå så må snart finne på noe lurtBor for langt unna ellers kunne jeg ha funnet på å gjort det eventuelt gitt deg en av våres [emoji23]
Ja tror det går uansett, men hyggelig å se deg [emoji4]Bidrar litt mot slutten; men ser ut som det hadde gått fint uten meg![]()
Så dette [emoji16]Vært inne på lekene nå
Her fikk han faktisk 2 [emoji23]Haha, åh, gubben elsker gode stekepanner [emoji23]
Huff, bivirkninger eller er det kaldt det?Fryser så ille i dag..
Så du kommer til å ta litt ferie?Å lei
Jaaa. Ditt innlegg her nå, ca 400 igjen.. Enda mindre nå antar jeg.Det nærmer seg målet ditt nå altså [emoji16]
Kjempe fint bilde [emoji4]Liten oppsummering fra dagen i dag.
Stort nærmere kommer man ikke, makak-ape og min eldste.
![]()
Bra det!Joda, svarer der det er naturlig [emoji85]
Så bra, alt hjelper [emoji4]Jeg kan hoppe på nå...
Veldig!!Haha huffda. Var han gretten?
Ikke lett det der. Å skille om man blir lurt eller ei [emoji85] Skal du ha kontroll på sykehuset?
Sitte på gulvet? [emoji6]Haha, tanken som teller da! Er nede på 5 % igjen nå så må snart finne på noe lurt
Blitt litt hvertfallSå flink du er [emoji4]
Det kan det nok [emoji3]403 innlegg i dag på meg? Kan dét stemme..??