Å leiDu er rå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å leiDu er rå
Tja syns ikke det jeg, men selvsagt spørs hva man svarer på der inne [emoji4]Det tror jeg også [emoji28] en tur i lekeforumet er jo nesten krise for man havner så langt bak her..
Hei på deg [emoji4]Sov godt [emoji171]
Lå nettopp og kjente på noen jeg og. Men ikke like kort tid i mellom disse som de på sykehuset i dag, da. Nærmer seg for oss to virker det som [emoji44]Har hatt regelmessige kynnere hver kveld i over ei uke nå. Men bare ca 10 min mellom, da, og over ca 3 timer pr kveld.. Men modnes nok litt her og...
Snart hvertfallSove?
SikkertHaha. Sikkert en velfortjent hvil uansett
Jupp, men dessverre mange frekke folkDen er jo for folk som trenger det. Herregud.
Uff daFryser så ille i dag..
Så flink du er [emoji4]300 innlegg på meg i dag
Jeg kan hoppe på nå...Satser på at dette går bra uansett, jeg har nesten nettopp fått hoppet på [emoji4]
Jo takk. Hvordan er det med deg? Har du sett at du har fått svar på tråden din på helseforumet?Flinke dere er![]()
Jaa.. Han klarer seg nok bare fint han her etterhvert, uansett [emoji173]️[emoji173]️Hehehe. LungetreningBra det!
Sikkert ikke like viktige demSkjønner at det er frustrerende ja! Ei venninne sa at jeg kunne bruke familieparkeringa på IKEA siden jeg er gravid, men jeg bare.. øh.. hva med folk som faktisk har med seg barnevogn da? [emoji85]
Jepp. Mangler heller ikke såååå mye her nå for 25000...!Skravle videre da
Jupp, jeg gjør det. Da jeg var veldig syk og spydde av og stå opp reist var det fortsatt en kamp [emoji85][emoji85] men håper han kommer til å være mer villig etterhvert.. Og evig takknemlig for jeg har vært oppegående hele svangerskapet *bankibordet *(37+3)[emoji6]Hihi, nei man må velge sine kamper med omhu [emoji6]
Det er det [emoji4]Lov å prøve seg.
Jeg hadde arbeidsledig mann første ti mnd av livet til yngste...Åååh, jeg er glad jeg har hjemmeværende gubbe.. Som liker å leke kokk.. Trenger ikke tenke på maten..
Hihi, DET blir for tøft selv for en natteravn som.meg [emoji13]Haha. Skal vi ta den, så må vi holde på hele døgnet [emoji28]
Ja det er heldigvis det [emoji6]Mindre nå da