♡ Skravletråd JUNI ♡

Hver sin smak[emoji23]
Ja. Helt klart.sjømat i sin helhet er egentlig ikke noe jeg liker. Men stekt, helst sprøstekt og de tynne stykkene, torsk. Det kan jeg spise uten å brekke meg
Spiselig.

Veldig. Menmen. I verste fall ja er det to dager igjen
. Og jeg bør være god en dag og to da. Nå skriver jeg bare masse feil ser jeg.... [emoji13]
Vi satser på det går i kveld da. :) :)

Og huske at verden fortsetter med en baby

Men ha enkel mat tilgjengelig. Ferdig kjøttsaus så du bare kan koke pasta? Ferdig kuttet salat i butikken er fint det :-)

Burgere lages fra frossen tilstand, gjør ikke noe at du glemte å ta ut middag fordi lille bæsjet seg ut. Igjen.

Men egentlig. Helt ærlig. Jeg har nå fått tre barn. Og middag etter fødsel har egentlig aldri vært et stort problem.

Lunsj derimot. Når mannen var på jobb. Det var litt mer styr, særlig med første, som.dessutrn hadde kolikk.

(men. Altså. Samme dag som yngste ble født hadde vi mine foreldre til middag. Dagen etter var vi til middag hos dem. (hun er født natt til første juledag. Hjemme) jeg er muligens ikke den som tar dette med middag etter fødsel så tungt...dog laget jo ikke jeg middagen noen av disse dagene da)
Joda, og er mest i førsten jeg tenker på og når jeg er alene... Sambo her jobber mye sent og da er det jo greit å ha mye lettvint for meg når jeg mest sannsynlig er mye alene både til lunsj og middag [emoji13][emoji13] og sambo lager ikke mat så blir han som får passe baby mens jeg lager mag evt.. [emoji23] [emoji23]

Last edited:
Back
Topp