Ja må være mye trykk her inneMangler ca 900-850 ish nå, så... kan gå med høyt tempo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må være mye trykk her inneMangler ca 900-850 ish nå, så... kan gå med høyt tempo
Uff ja. Skikkelig kjipt gittEr det, kjedelig å bare nesten greie det
Hehehe... Da får du henge med oss da vettu [emoji23][emoji1]Nei virkelih ikke
Ja, det gjør det litt lettere å takle. [emoji5]Tåler litt venting daSå lenge man er fornøyd og vet man blir tatt vare på
Vi grilla flintstek og grønnsaker og hadde potetsalat ved siden av [emoji16]Hva spiste dere til middag idag? Vi hadde tikka masala [emoji7]
Vel. Da er man på det å slå andre folk.. hvorfor skal det være noe verre...? -.-Mhn
Å noen sier det er forbudt men da er man hysterisk +++
Grilla kyllingvingerHva spiste dere til middag idag? Vi hadde tikka masala [emoji7]
Jeg tok nok utgangspunkt i den som var 0004 og du tok nok utgangspunkt i den som var 2354. Jeg tok den 0004 bare for å være på sikre siden altså. Greit med litt for mange heller. Spesielt siden man ikke vet klokkeslett bv selv teller fra.Hvordan kom du til så pass mer enn meg? [emoji54][emoji54] redd for at jeg regner feil nå[emoji54]
Ikke santVel. Da er man på det å slå andre folk.. hvorfor skal det være noe verre...? -.-
Får see [emoji14]Banker i bordet her for deg![]()
Han skjønner det da?Som jeg sier til mannen det som ville vente med å kjøpe ny seng til snuppa, vi sparer jo faktisk over 1000 kr når at vi bruker 600 I seng og ny madrass er ikke så viktig [emoji6]
Kan være dere tar utgangspunkt i ulik stat..? Den oppdateres hvert 10 min.. 23.54 og 00.04.. Spyro tar utgangspunkt i den 00.04,tror jeg..Hvordan kom du til så pass mer enn meg? [emoji54][emoji54] redd for at jeg regner feil nå[emoji54]
Big bite [emoji85]Hva spiste dere til middag idag? Vi hadde tikka masala [emoji7]
Surstek, brun saus, potet og grønnsaker herHva spiste dere til middag idag? Vi hadde tikka masala [emoji7]
Jeg har gåtr utifra den første ja, så der er vel 2354 varianten ja[emoji6][emoji23] kan bytte of regne fra 0004 om det er bedre? Så har vi samme tall?Spørs hvilken en tar utgangspunkt i. Hu tok nok 2354 og jeg tok 0004![]()
Grillmat er godt da [emoji4]Vi grilla flintstek og grønnsaker og hadde potetsalat ved siden av [emoji16]
Tenker litt sånn jeg i alle fall.. Vinner over tlf om jeg klarer det, tross lav marginJupp, bare den følelsen [emoji16]
Lov å håpe. To timer til midnatt.Ja må være mye trykk her inne
Også godt [emoji4]Grilla kyllingvinger
Ris
Salat