>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Sove godt ! Godt jobba !Natta . Søte drømmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sove godt ! Godt jobba !Natta . Søte drømmer
Sikkert bare fint det! [emoji28][emoji28]Blotter rompa litt jeg
Åhhh HmmNå er jeg forresten 133 innlegg over [emoji13]
Haahhaha! Fort gjort å lese feil[emoji23][emoji23]... Jeg leste penis i munn.....
Lige måde skattSove godt ! Godt jobba !
Veldig !73! Har går det nedover!
Du kan få den æren [emoji23]Det er ikke så skummelt [emoji6] du kunne jo starte den samme i juli[emoji6] er det jeg vurderer til i morgen [emoji23][emoji23]
Mange barn er avhengig av nærkontakt å i en slynge kan de ligge lenge.Er vel bare sunn fornuft at ungen ikke skal sitte i sele hele dagen, uansett merke? Må jo aktiviseres litt og tenker jeg, ikke bare ligge med fjeset trykt inni genseren min? Har ønska meg ringslynge i bursdagsgave fra mannen. På grunn av.. syns det ser mest behagelig ut. Så får vi se om vi kjøper oss sele eller ønsker oss til dåpen.
Haha lekker assSikkert bare fint det! [emoji28][emoji28]
Vipp vipp vipp [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Vær se god? [emoji23][emoji23]
Hurra for detJa. Snart under 100 ifjen !
En klem skal du alltids få ja [emoji8][emoji8]Hmmm om jeg får en klem og en halv royal joooa kanskje
Det er godt med popcorn, da. Tror jeg må kjøpe i morgen.. uansett diskusjon eller ikke [emoji28][emoji28]Doit [emoji28]
Trur og mange ga opp pga appenMange som gav opp når forumappen gikk til helvete.. :/
Så, holder seg mer på fb eller så.. :/
Det vil jeg troPasser de for en 8-åring?
Var visst prision brake på her [emoji13]Hearing voices [emoji33]
Høres bra ut..
Haha blir fort det. Trenger å pumpe jern den også [emoji23]Er støl i lillefingeren som holder mobilen oppe..
Ikke mye73 innlegg igjen !
Jeg og tror jeg [emoji87]Jeg griner om ikke [emoji23] Det gjør jeg gitt [emoji23]
Det er braVar kjapp [emoji6]