Rugerpåape2
Elsker forumet
Ja, er det men å litt kavete nå som magen er i veien og jeg må lissom krabbe inn i senga fra bunnen og ut igjen [emoji23][emoji23] men veldig koselig egentlig [emoji1][emoji1]Hahahaha så koselig da [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er det men å litt kavete nå som magen er i veien og jeg må lissom krabbe inn i senga fra bunnen og ut igjen [emoji23][emoji23] men veldig koselig egentlig [emoji1][emoji1]Hahahaha så koselig da [emoji7]
Utenom de sidene du hoppa over for ei stund siden [emoji56]Hoho, får med meg alt![emoji23] til slutt!
Aldri si aldri [emoji14]
Hentet pakke i dag
Kan han ikke komme til sengekanten da?Ja, er det men å litt kavete nå som magen er i veien og jeg må lissom krabbe inn i senga fra bunnen og ut igjen [emoji23][emoji23] men veldig koselig egentlig [emoji1][emoji1]
Hørtes bra ut!Hehe ikke first pricePaul mitchell og bare minerals
Ohhh sommertøy
Absolutt.Hørtes ut som det var innafor, ja! [emoji7]
Har sittet og strikka på jobb også [emoji23] Får muskler i fingra [emoji123]Huff da. Kjenner det ikke her enda
Nop.Kjørte dere rundt Sverige?[emoji4]
200 innlegg på meg
Flink du er [emoji16]200 innlegg på meg
Hva skal bakes da?Må bake i morra og
Kun mob her
Neeei.. Men det er jo faktisk EGENTLIG lite som skal til da!Ja det har du rett i [emoji6]
Men det skjer ikke [emoji6]
[emoji23][emoji23]Joda, der kan jeg si aldri[emoji12]
Jeg og.. Men hsr kakao da.Åh vil ha sjokolade
Jupp. Veldig. Menmen. Mitt er sagt og han forventa sikkert ikke det![]()