Jeg har startet ferien min [emoji1][emoji1] [emoji322][emoji322][emoji322] 4 uker med avslapning [emoji1]
Flere som har ferie? [emoji1]
Så herlig![emoji1] kos deg!
Jeg har 2 uker igjen på jobb...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har startet ferien min [emoji1][emoji1] [emoji322][emoji322][emoji322] 4 uker med avslapning [emoji1]
Flere som har ferie? [emoji1]
Jeg er her [emoji16]Hallo. Hvor ble alle av?
Kos deg med pepsien [emoji16]Ble rolig gitt. Og nå tror jeg minste sovna også. Så da kan jeģ snike med ned til pepsi maxen min [emoji7]
Tenkte meg det egentligBli vakker
Ikke bli helt borte da [emoji6]Aner ikke! Men jeg for min del må nok gå og varme hveteputa mi og finne senga. Se om jeg finner en episode med noe å sette på som bakgrunnsstøy![]()
Har de tilbud?Har du hamsta pepsi max RonjaR? Hamsta 3 8pakninger på rema. [emoji7][emoji23] 99 kr pluss de er på æappen. Blir billigere det gitt
Det skal jeg ja [emoji14] HahaDu skal ha for forsøket da![emoji1][emoji122]
Åhh ? HehrTenkte meg det egentlig![]()
Ja det har du rett i [emoji6]Tja. Vel. Hvis alle på topp 100 hadde skrevet 150 innlegg hver, hadde vi vært i mål for leeenge siden [emoji56][emoji56]
Kan jo tenke sånn på det. [emoji14]
Skrevet mer enn meg du nå da [emoji6]Egentlig litt surt å tenke på for jeg er på 300 noe [emoji23] Hvem har jeg skrevet for da gitt [emoji23][emoji23]
Lek i vei [emoji16]Klarer bare å følge med i skravletråden når jeg sitter på pc jeg.. Hopper over på tapatalk straks, da blir det en runde på lekene![]()
Ah stress da. Kjenner til det. Jeg og min søster ordna mammas 50årdag med fest og mat og full pakke. Utenat hu ante detJeg er her [emoji16]
Litt til.og fra, driver og ordner med mammas hemmelige 60-årslag også, som.er om knappe 2 uker [emoji32]
Herlig [emoji16]Ungen sover ! [emoji7][emoji7]
TakkKos deg med pepsien [emoji16]
Haha, ja det spørs [emoji13]Prøv yr først[emoji23] tror nok det er lettere å få napp der![emoji23]
8 pak med max for 99 kr på remaHar de tilbud?
Her iallefallEr alle barn i seng nå?
Føler de fleste handler derifraÅhh ? Hehr
Må sjekke gitt [emoji23]Skrevet mer enn meg du nå da [emoji6]