>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Helt sant. Kun sjokolade er sjokolade [emoji14]Ingenting er som sjokolade![emoji23][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sant. Kun sjokolade er sjokolade [emoji14]Ingenting er som sjokolade![emoji23][emoji85]
HihiHihi, ja det hadde vært noe [emoji6]
Ja blir nok ny rekord i kveld.Holy smoke. Youre on fire ! [emoji7]
Vi må skravle. Ronja er i gang. Sørge for hu ikke får mer enn 5 på rad [emoji14]
9-10Såpass sent jaSover lenge da?
Det hadde gjort susen ja ! [emoji1][emoji1]Ja, egentlig! Flere burde hive seg på egentlig! 10 innlegg på alle = 1000 innlegg. Da hadde vi kommet et sted, gitt!
Ohhh deilig . Ferie her ja. Planer?Jeg har startet ferien min [emoji1][emoji1] [emoji322][emoji322][emoji322] 4 uker med avslapning [emoji1]
Flere som har ferie? [emoji1]
Det er godt [emoji16]Snart lage toast
He he jaMed sukker på[emoji23]
Han jobba i byen før. Men å ta ferje og dritt bare for post altså... tull !
Veldig .namDet er godt [emoji16]
Ser jeg også [emoji14]Criminal minds. Enda. Ikke ferdig enda [emoji14]
Hvilken film?
Om 4 dagerJeg har startet ferien min [emoji1][emoji1] [emoji322][emoji322][emoji322] 4 uker med avslapning [emoji1]
Flere som har ferie? [emoji1]
Selvforskyld søvnmangel. Ikke synd [emoji14] Og han sover jo. Så kan ikke klage da. Jeg sitter å ser på minste som skal sove jeg. Veldig gøy. Ser ut som det nærmer seg søvn snart da
Alt hørtes veldig greit ut [emoji14]Mmm. Kakao. Litt mat. Serie. Forum. Furten gubbe ute av syne..![]()
Ja det må være mye bedre [emoji6]Fin jobb! Er det førsteårslærling rett fra vgs? Var heldig og var veileder for ei som tok det gjennom voksenopplæring jeg, så var mye gode pedagogiske diskusjoner og lite "ikke gjør sånn"![]()
Hahaha tullejente ! [emoji23]Haha[emoji23] han er nok første![emoji23]
Tomatsuppe
Og der fikk jeg også svar [emoji6]Godt spørsmål, noe mat fra Balkan området, vi liker det for minner om egyptiske kjøttboller (kofta) og serverer det med salat og pitabrød [emoji4]