Nehei! Han har pistol jo. Hvor mange 14åringer jobber i FBI og har pistol? [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha[emoji23] han er nok første![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nehei! Han har pistol jo. Hvor mange 14åringer jobber i FBI og har pistol? [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja. Menmen. Får håpe han hører etter nå da.Ja altså han får skape tid når han er så dum og ikke melder adresseendring
Kose degI morgen er det legetime, tur til farfar og levere noe til ei venninne og så skravle fra 15 ish og resten av dagen [emoji6][emoji6] dine planer da? [emoji4]
Jeg synes det er lurt jeg. [emoji4]Nei, jeg er barne- og ungdomsarbeiderher i kommunen vil de helst ha fagarbeidere som veileder for lærlingen i det faget. Jeg hadde en førskolelærer som veileder og det var litt vanskelig siden hun ikke hadde hatt fagprøve for eksempel.
Så du fant det ut hahahah
Godt. Fant du deg noe mat?Det kunne jeg også tenkt meg[emoji1]
Spennende [emoji16]Jeg er vernepleier . Vedkommende skal bli helsefagarbeider
Ja... Mannen syns jo synd på meg. Bruker timer på matlaging og ender med å bare sitte der og glo på den. Æsj liksom [emoji23]Haha, uheldig igjen[emoji23]
Joda men både vi og spesialistene villr unngå det
Og nå 1800 [emoji6]2307 innlegg to go !
Film da?Ble visst film
Yes kjekt detSpennende [emoji16]
Hihi, ja det hadde vært noe [emoji6]Bo gratis her hos oss Hehe![]()
Åja. Rykker stadig opp [emoji23] Du tar meg vel snart igjen da
Population 436Film da?
Er ikke detOg det er ikke til å unngå?[emoji4]
Jeg måtte være med sambo å si natta når han skulle legge seg, pleier å være med å si natta[emoji23][emoji23] [emoji85][emoji85] så har fått øvd inn det før barn da, så det er jo greit[emoji6]Hallo. Hvor ble alle av?
Såpass sent ja23-24 tiden
Litt forskjellig
Oj det vqr myeOg nå 1800 [emoji6]