>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ah. Så gøy daOslo på hotell i 2 nettrr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah. Så gøy daOslo på hotell i 2 nettrr
Ikke så sikker på det [emoji6]Hehe dårlig på å forklare uansett
Ja. Det kan du jo. Minne de på det [emoji1]Haha, jeg får dytte tråden opp [emoji6]
Ikke sant. Plutselig masse nåler som skal inn, monitorer som skal på.. Driter på benken, jordmor må ta vannet (som kanskje spruter veggimellom nesten), fødselen drøyer, mor er sliten og sover mellom riene.... Hasteks..Ja. Veldig kjekt da. Men ikke rart man gjerne kan møte folk på føden som lurer på hva i H som skjer? [emoji23]
Men sikkert noe å svare på innimellom [emoji23]Leser de 5 første og hopper over resten. For regner med de fleste svar til meg evnt er nærmest da.
Det er jo sånn det er på film [emoji23]Høres ikke helt realistisk ut [emoji23]
Hihi [emoji8][emoji8]Joda skatt )![]()
Nei det er ikke lett. Kan ikke huske jeg hadde noe cravings jegcola, kjeks og is. Ikke enkelt med cravings..
Snart bursdag [emoji4][emoji16]Jupp. Ikke mange dager igjen nå gitt. Tenk. Snart juli [emoji33]
Ikke? Ååhh jooIkke så sikker på det [emoji6]
Ah så kjipt daUsikker blir bare dagstur
12 [emoji14] Men fremdeles kjekk !Hvor mange sesonger er det av den?
Det er det jsGodt med snille menn [emoji173]
Nei dessverre. Aldri vært der. Vært i Mandal, og i Sogn og Fjordane et sted. Husker ikke hva det het, jeg var ikke så gammel.Ingen som skal på ferie til Bergen i sommer da?![]()
Hadde vært kosHihi [emoji8][emoji8]
Helt til oslo med venninne og jenta hennesHvor skulle dere igken?
Åhh bør jo komme daNei dessverre. Aldri vært der. Vært i Mandal, og i Sogn og Fjordane et sted. Husker ikke hva det het, jeg var ikke så gammel.
Ingenting blir som hollywood vel. Eller. Noen finnes det nok også !Ikke sant. Plutselig masse nåler som skal inn, monitorer som skal på.. Driter på benken, jordmor må ta vannet (som kanskje spruter veggimellom nesten), fødselen drøyer, mor er sliten og sover mellom riene.... Hasteks..
Og diverse.
Nå var min første fødsel greit kjapp og lett, og håper på denne også blir det. Men blir likevel neppe Hollywood [emoji14]
Har ikke hatt noe spesielt jeg heller.. Gått mye i frukt, men det gjør det jo ellers på sommeren og. Og så klarer jeg meg uten ting selv om jeg kjenner jeg har lyst på det.. Må ikke sende mannen på butikken midt på natta liksomNei det er ikke lett. Kan ikke huske jeg hadde noe cravings jeg