♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja. Veldig kjekt da. Men ikke rart man gjerne kan møte folk på føden som lurer på hva i H som skjer? [emoji23]
Ikke sant. Plutselig masse nåler som skal inn, monitorer som skal på.. Driter på benken, jordmor må ta vannet (som kanskje spruter veggimellom nesten), fødselen drøyer, mor er sliten og sover mellom riene.... Hasteks..
Og diverse.
Nå var min første fødsel greit kjapp og lett, og håper på denne også blir det. Men blir likevel neppe Hollywood [emoji14]

Ikke sant. Plutselig masse nåler som skal inn, monitorer som skal på.. Driter på benken, jordmor må ta vannet (som kanskje spruter veggimellom nesten), fødselen drøyer, mor er sliten og sover mellom riene.... Hasteks..
Og diverse.
Nå var min første fødsel greit kjapp og lett, og håper på denne også blir det. Men blir likevel neppe Hollywood [emoji14]
Ingenting blir som hollywood vel. Eller. Noen finnes det nok også !

Nei det er ikke lett. Kan ikke huske jeg hadde noe cravings jeg
Har ikke hatt noe spesielt jeg heller.. Gått mye i frukt, men det gjør det jo ellers på sommeren og. Og så klarer jeg meg uten ting selv om jeg kjenner jeg har lyst på det.. Må ikke sende mannen på butikken midt på natta liksom :p

Back
Topp