>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. Gått fort syns jegWeeee hurra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Gått fort syns jegWeeee hurra![]()
Hehe okIngen planer om det
Ja har detJa. Gått fort syns jeg
he he jaGod fordeling [emoji6]
Det blir detKjekt det![]()
Har ikke så mye ender her.Jasså ? Mulig ikke hørt før. Så dere gjør det ikke da eller?
Joda skatt )Dessverre. Men skulle jo helst ha tatt en liten tur [emoji23] Men tror ikke mannen blir med på det at jeg skal ta en kaffepause med en bvvenn [emoji14]
Når skulle dere på daftø?Hehe ok
Haha, ja hun var inne i den stimen så jeg.. Men så var visst pausen hennes ferdig uansettSå omtenksom du er[emoji1]
Oki skal lese ,Har ikke så mye ender her.
Går sikkert an å Google.
Kom over det i vinter, da vi hadde vært og matet endene i Akerselva [emoji85]
Hvor mange sesonger er det av den?Noen kan få vare. Som Criminal Minds. [emoji14]
Joda..! Bra serier så.Noen kan få vare. Som Criminal Minds. [emoji14]
Usikker blir bare dagsturNår skulle dere på daftø?
Jeg blanda di med lillefrosk sin [emoji85]
Dere har så brålikt profilbilde..
Godt med unger som sover [emoji6]
Eldste her våkner alt mellom 6.30 og 7.30.
Yngste kan sove til 8, kommer an på om hun kommer inn til oss på natta eller våkner i sin seng kl 7 og kommer inn til oss. Og da er det jo lyst...
Godt med snille menn [emoji173]Det er han
Ja. Det syns jeg. Mye friske farger også. Så veldig fengendeMå nok se den med yngste også
Hvor skulle dere igken?8 dager til tur
Å så kjempekoselig daJa de har vært ute i hele dag nesten. Tok med pølser på termos og [emoji6]
Ordentlig guttetur [emoji6]
Høres ikke helt realistisk ut [emoji23]Ja..! På Hollywoodfilm så går vannet, de skynder seg på sykehuset, og er på føden i type 10 minutter.
Og ser fantastiske ut etterpå, og kan danse seg ut av sykehussenga. Også ser babyen ut som om den allerede er 4 måneder.. [emoji14]