Gjør det nåMå lade [emoji32]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det nåMå lade [emoji32]
Hei jenterIkke så mye skravling på meg om dagen da jeg ikke er helt i humør, men tenkte å prøve igjen i kveld da.
Mange som har ferie enda?
Så koseligOkeiher har vi så mye brød så mate endene før vi skal treffe noen ute for lunsj
Hun er 9 eller noe? 8?Ok. Vi også gjør forskjell på helg/ferie og uke. Så normalen er 20. Men nå er det nærmere 21. [emoji33][emoji23]
Håper den er bra da. Kjedelig å begynne på noe som aldri tar seg opp [emoji23]I will
Er detDeilig med mat ute[emoji1]
Hva handler den om?The Client List lurer jeg på
Jeg har ikke sett den. Eldste og pappan så denJa. Men. Med det samme det blir bytur får vi gå innom kvadrat og finne Trolls. Jeg er avhengig av tegnerfilmer. MÅ visst ha den også [emoji23]
Ja blir nok detSå koselig
Nei. Og drit å være på side 21500 når alle andre er på 21600. Også huske sideantallet bak for å svare mer [emoji23] Overdrev litt vel men [emoji23]Nei vanskelig å vite om man spammer eller ikke...
Jobbe. Ellers er vel skravling på planen [emoji23]Skal i morgen da?
Leste bare litt om den på Kristina Andersen sin bloggHva handler den om?
Hehe jaJobbe. Ellers er vel skravling på planen [emoji23]
Haha, ja det tror jeg [emoji23]Makan![emoji23] lukter jeg søksmål?!
Hm.. Sett 8 sesonger av det bare. Så, vet ikke. De må bli ferdig en gang. Alle serier.. Menmen. [emoji14]Haha. Men bones er vel helt ferdig nå da. Syns jeg leste de skulle slutte av helt nå [emoji33]
Det er santHåper den er bra da. Kjedelig å begynne på noe som aldri tar seg opp [emoji23]
På jobb. 3 dager igjen før ferie.Skal i morgen da?
Har ei på 6.5 år som er B menneske og ei på 11 år som er A menneske [emoji14] Så hu ene sover en del lengre i feriene da. Alt fra 2 til 4 timer lengre faktisk [emoji14]Hun er 9 eller noe? 8?
Her går også 8-åringen va 20 vanligvis, men nærmere 21 i helger og ferier. Men han våkner like tidlig, så over tid mister han søvn... Så noen dager må vi bare holde normal leggetid... Sånn som i dag. Han er sliten og trøtt, han og pappan har sykla en mil på stolpejakt i dag.
Jeg mener jeg leste noe om at ender faktisk kan bli syke av brød... At det gjærer eller noe i magen dems... Og at siden det ofte blir liggende brød som mugner blir de syke av det og...Okeiher har vi så mye brød så mate endene før vi skal treffe noen ute for lunsj
Blir han lenge borte?Ja blir nok detellers blir OJ hentet av farfar i morgen ettermiddag og skal være med på hytten