Rugerpåape2
Elsker forumet
Tok stat ved midnatt og lagde ny tråd med stat[emoji6]Noen som har tatt stat nå da? For det glemte jeg helt å tenke på..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok stat ved midnatt og lagde ny tråd med stat[emoji6]Noen som har tatt stat nå da? For det glemte jeg helt å tenke på..
Tidlig oppe deFått besøk i sengen jeg
![]()
Kanskje det ja [emoji23][emoji23][emoji23]Haha, ja der har de glemt noe vesentlig [emoji23]
Kanskje kjeks-arbeideren var syk, og de ikke fikk tak i vikar [emoji23][emoji13]
God morgen.God morgen alle sammen
Trøtt jeg, lite søvn gitt
I like måte KenguHa en fin dag alle sammen![]()
Koselig [emoji4]Fått besøk i sengen jeg
![]()
Ha en fin dag du også [emoji4]Ha en fin dag alle sammen![]()
Oi! Der har jeg aldri vært borti før[emoji54][emoji23][emoji23] bravo av de! [emoji122][emoji122][emoji106][emoji23][emoji23][emoji23]Altså. Vet dere hva jeg fikk i dag? Kroneis uten kjeks åpna jeg. [emoji23][emoji23][emoji23] Altså. Hvor pokker har de gjemt den gode kjeksen? Sånn 5pakning vi kjøpte. Måtte spises raskt og gæli for å si det slik !
![]()
Har 3 unger som begynner å bli lei av å kjøre bil...
Men oppfører seg overraskende bra [emoji4]
Så bra det kom så mange [emoji16]
Ikke så veldig tidlig.Tidlig oppe de
Veldig koseligKoselig [emoji4]
Det tror jeg på gitt [emoji33]
Synes i blant det er nok lyd i bare 1-2 unger. [emoji14]
Tidlig for minIkke så veldig tidlig.
Sov til 7
Veldig koselig
Er bare sånn noen gangerGod morgen.
Lite søvn her også, fikk ikke sove i natt og brå våknet kl. 06:00 og var skrubb sulten og måtte tisse så måtte stå opp... Og fikk ikke sove etterpå.. Hvorfor har du sovet lite?
Takk for detI like måte Kengu![]()
God kveld!
Har dere gjort noe spennende i helga?
Her har jeg gjort ingenting, og fyy så deilig. Ikke gått ut av huset engang siden fredagskvelden.. Det trengtes. Var helt hormonbombe i går. Ble nok litt mye for meg å se masse folk til sent på kvelden på fredagen, for jeg var så sliten at følelsene lå helt på utsiden gitt.. [emoji85]
Ha en fin dag på jobbGod morgen folkens. En ny dag. En ny utfordringSkal nok gå så fint atte. Håper jeg.
Nå skal jeg bare stelle meg også er det på jobb med meg. Eldste er våken og klar for å passe lillesøster. Minste sover enda. Så det er jo greit daGodt nåt de sover lenge. 3 daget igjen på jobb. Så ferie. Gleder meg !
![]()