♡ Skravletråd JUNI ♡

Fått besøk i sengen jeg
88653ce4e9626567d5bb6f7f1444e8c5.jpg

God morgen folkens. En ny dag. En ny utfordring :) Skal nok gå så fint atte. Håper jeg.

Nå skal jeg bare stelle meg også er det på jobb med meg. Eldste er våken og klar for å passe lillesøster. Minste sover enda. Så det er jo greit da :) Godt nåt de sover lenge. 3 daget igjen på jobb. Så ferie. Gleder meg ! :D

Altså. Vet dere hva jeg fikk i dag? Kroneis uten kjeks åpna jeg. [emoji23][emoji23][emoji23] Altså. Hvor pokker har de gjemt den gode kjeksen? Sånn 5pakning vi kjøpte. Måtte spises raskt og gæli for å si det slik !

973c9f43b1a5b4f9f7d9ed1e1781e99f.jpg
Oi! Der har jeg aldri vært borti før[emoji54][emoji23][emoji23] bravo av de! [emoji122][emoji122][emoji106][emoji23][emoji23][emoji23]

God kveld!
Har dere gjort noe spennende i helga?
Her har jeg gjort ingenting, og fyy så deilig. Ikke gått ut av huset engang siden fredagskvelden.. Det trengtes. Var helt hormonbombe i går. Ble nok litt mye for meg å se masse folk til sent på kvelden på fredagen, for jeg var så sliten at følelsene lå helt på utsiden gitt.. [emoji85]

Deilig å gjøre ingenting[emoji1]
Vi var på marked på lørdag og bursdag på lekeland på søndag[emoji2]

God morgen folkens. En ny dag. En ny utfordring :) Skal nok gå så fint atte. Håper jeg.

Nå skal jeg bare stelle meg også er det på jobb med meg. Eldste er våken og klar for å passe lillesøster. Minste sover enda. Så det er jo greit da :) Godt nåt de sover lenge. 3 daget igjen på jobb. Så ferie. Gleder meg ! :D
Ha en fin dag på jobb

Back
Topp