♡ Skravletråd JUNI ♡

God kveld!
Har dere gjort noe spennende i helga?
Her har jeg gjort ingenting, og fyy så deilig. Ikke gått ut av huset engang siden fredagskvelden.. Det trengtes. Var helt hormonbombe i går. Ble nok litt mye for meg å se masse folk til sent på kvelden på fredagen, for jeg var så sliten at følelsene lå helt på utsiden gitt.. [emoji85]
Ikke gjort så mye. Handlet og sånt i går, i dag bare slappet av i grunnen. Ryddet og sånt. Storebror vært i bursdag.

Litt småkrangling, men går overraskende greit egentlig.
Bra det i alle fall [emoji106]
Jeg er selv veeeldig sensitiv på stress og bråk for tiden, så kan være litt det og. [emoji14]
hehe.
Men godt det går bra. Blir sikkert kjekt å komme frem for i kveld og.

Ikke gjort så mye. Handlet og sånt i går, i dag bare slappet av i grunnen. Ryddet og sånt. Storebror vært i bursdag.
Godt å slappe av innimellom også.
Tror faktisk ikke jeg har ryddet noen ting i dag. Satt på plass fat etter meg selv bare [emoji23]
Overskudd på et minimum for tiden gitt.

God kveld!
Har dere gjort noe spennende i helga?
Her har jeg gjort ingenting, og fyy så deilig. Ikke gått ut av huset engang siden fredagskvelden.. Det trengtes. Var helt hormonbombe i går. Ble nok litt mye for meg å se masse folk til sent på kvelden på fredagen, for jeg var så sliten at følelsene lå helt på utsiden gitt.. [emoji85]
Fin helg her, kb på grillparty på fredag
Jeg på fest i går
Mannen har beiset

Fin helg her, kb på grillparty på fredag
Jeg på fest i går
Mannen har beiset
Hehe. Alle på fest - bortsett fra mannen som har kost seg med beising i stedet? [emoji28]
Høres ut som om dere har hatt det trivelig da.

Godt å slappe av innimellom også.
Tror faktisk ikke jeg har ryddet noen ting i dag. Satt på plass fat etter meg selv bare [emoji23]
Overskudd på et minimum for tiden gitt.
Gutta her har begynt feire, så derfor ikke noe stress heller med å få vaska mye klær osv.

Deilig med sånne helger. Får to travle helger på hverandre nå så...

Back
Topp