Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er akkurat for småSpørs. Måler beina hver gangPlutselig hopper de jo ett par str gitt [emoji33]
Det skjer ikke herJeg tar med ungen til butikken og prøver.
Jeg kjøper ikke sko på nettbutikk av dem grunn at det varierer en del mellom merker
Mellomste fikk en str større joggesko nå. Kunne hatt samme nr men valgte å gå en str opp for å ikke måtte ha nye enda en gang om hun fortsetter å vokse denne sommeren. De er likevel altså en str og ca halvannen cm større.
Vi har stort sett gått opp to str, de har likevel ikke vært så store at det har vært noe problem.Går aldri opp to størrelser, nei. Skoene skal passe nå og ikke om et halvt år. Kjøper en del sko på nett fordi det er to-tre merker han stort sett bruker og da vet jeg at de passer om jeg kjøper en halv-én størrelse større. Har en gutt som bruker voksenstørrelse i sko og da er det oftere bredden på skoen som er avgjørende. Han er jo ikke voksen og har følgelig ikke like brede føtter som en ungdom/voksen. Har ofte opplevd å måtte fornye sko to-tre ganger i løpet av vår-sommer-tidlig høst kun fordi føttene har vokst enormt mye. Sånn er det bare. Verre når man må kjøpe tre par nye fotballsko minst to ganger per sesong. Det er kostbart, det.....
Jo men hva som passer er nok litt relativt ogsåKjøper så de passer, syns det er en uting å la barna gå i for store sko bare fordi de skal holde lenger[emoji57]
Jeg tar med ungen til butikken og prøver.
Jeg kjøper ikke sko på nettbutikk av dem grunn at det varierer en del mellom merker
Mellomste fikk en str større joggesko nå. Kunne hatt samme nr men valgte å gå en str opp for å ikke måtte ha nye enda en gang om hun fortsetter å vokse denne sommeren. De er likevel altså en str og ca halvannen cm større.
Passelig sko skal de ha ja, med vokse og bevegelsesrom.Enig. Skokjøp på nett gjøres ikke her. Opplever til stadighet at ulike merker i samme str er helt forskjellig. Voksetillegg skal være 1-1,5 cm så det er avgjørende - ikke om jeg vil slippe å kjøpe et par sko ekstra. Skjønner det er frustrerende å måtte kjøpe sko i tide og utide (synes jo det selv også), men blir trist når jeg ser under i altfor store sko bare slik at man skal slippe å kjøpe sko så ofte. For store klær er en ting, men synes sko er såpass viktige at hos oss passer de nå (og 1-1,5 cm til) - så får de nye når det trenger det. Uavhengige av str.
Jo men hva som passer er nok litt relativt også
Skal jo uansett ha litt å gå på