Var ikke så verst, gitt! Sånt middagskit fra old el paso [emoji106]Ojoj! Høres bra ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke så verst, gitt! Sånt middagskit fra old el paso [emoji106]Ojoj! Høres bra ut![]()
Joda, men men er ikke sikker på om pakningene passer til krana.Altså... Helt ny jo !!! [emoji33][emoji33]
Hva snakket vi om her?? [emoji85][emoji23]Så ikke lag den du ikke liker [emoji23]
Set var detSå koselig da![]()
Det blir nok bra4 uker tar jeg. Prioriterer det.
Hvem tror du?? [emoji6]Du eller mannen som har bakt?[emoji4]
Gratulerer [emoji16]Hurra for full jobb noen mnd![]()
Ja det blir det.Det blir nok bra
Jupp det stemmerGratulerer [emoji16]
Vikariat?
Så digg daJa det blir det.
Enda har jeg 6 feriedager igjen til høsten...
Å.. Jeg synes det er veldig deilig å få tøyd kroppen med yoga hvertfall. Du burde prøve [emoji4] fikk det å anbefalt før fødselen pga det styrker bekkenbunnen og fokus på pusten kan komme til nytte under fødselen [emoji4]
Hvem tror du?? [emoji6]
Kan bli for mye av det gode, gitt. Er superkonsentrert lavendelolje.. Og SÅ konsentrert lavendel lukter Ikke godt.Herlig da![]()
Litt usikker, tror nesten jeg foretrekker litt drittlukt [emoji85][emoji85]Ikke sant[emoji23] hell i uhell da!
Jau. I blant må det bare bli sånn..Ja, men det er greit. Det er sånn
Har ikke påstått noe annetDu er gal
Du får prøve[emoji16][emoji16] du trenger ikke akkurat så mye utstyr, men vil anbefale en trenings matte [emoji4]Høres veldig deilig ut[emoji2]
Gratulerer! Samme sted?Hurra for full jobb noen mnd![]()