Håper på et lite frø

Hvordan går det med deg? Er alt bra? [emoji173]

Hei! Jeg er på ferie og får ikke sjekket bv så ofte :) Alt bra her - den brune utfloden stoppet opp forrige fredag og den siste uken har det ikke vært noe :) er trøtt og har litt murringer av og til. Vi kjørte et stykke i bil i dag - skal i bryllup og nå er jeg kjempe kvalm :S bilsyke eller svangerskapskvalme, jeg håper på det siste selv om eg gjerne ser at jeg ikke er kvalm når bryllupet begynner om et par timer :O
 
Så bra at spottingen stoppet opp!! Denne gangen skal det gå bra:) ønsker deg en riktig god helg:)
 
Så bra at det stoppet opp! Da er nok alt som det skal [emoji173][emoji4] Nyt ferien! [emoji4] Satser på at det er svangerskapskvalme du kjenner og at den gir seg litt under bryllupet.
 
Håper alt er bra med deg ❤

Hei, her går alt bra :Heartred Er 7+4 i dag og har ikke hatt noe mer spotting enn den som var mellom 4+2 og 4+6 :) Er trøtt, oppblåst, har fått større pupper og brystvortene er såre. Det høres på en måte ut som at jeg har en del symptomer, men hadde følt meg enda tryggere med kvalme (kun småkvalm innimellom..). Skal på TUL 9+2 :) Blir veldig spennende, da det var da jeg mistet sist :)
 
Hei, her går alt bra :Heartred Er 7+4 i dag og har ikke hatt noe mer spotting enn den som var mellom 4+2 og 4+6 :) Er trøtt, oppblåst, har fått større pupper og brystvortene er såre. Det høres på en måte ut som at jeg har en del symptomer, men hadde følt meg enda tryggere med kvalme (kun småkvalm innimellom..). Skal på TUL 9+2 :) Blir veldig spennende, da det var da jeg mistet sist :)
Så godt å høre :) Det skjønner jeg blir spennende ❤ Håper de neste ukene går fort og at dere får høre hjertet banke :)
 
Hei, her går alt bra [emoji813]red Er 7+4 i dag og har ikke hatt noe mer spotting enn den som var mellom 4+2 og 4+6 :) Er trøtt, oppblåst, har fått større pupper og brystvortene er såre. Det høres på en måte ut som at jeg har en del symptomer, men hadde følt meg enda tryggere med kvalme (kun småkvalm innimellom..). Skal på TUL 9+2 :) Blir veldig spennende, da det var da jeg mistet sist :)
Skjønner hva du mener med symptomer, jeg er kun litt ekstra trøtt, så er innimellom vanskelig å tro på at jeg er gravid. Men vil helst ikke bli kvalm da. [emoji14]

Så spennende med tul. Det er jo ikke lenge til heller! [emoji4][emoji173]
 
Skjønner hva du mener med symptomer, jeg er kun litt ekstra trøtt, så er innimellom vanskelig å tro på at jeg er gravid. Men vil helst ikke bli kvalm da. [emoji14]

Så spennende med tul. Det er jo ikke lenge til heller! [emoji4][emoji173]

Ja, vil helst ikke bli skikkelig kvalm, men på den andre siden :p Blir veldig spennende med ul! Selv føler jeg at det er leeenge til :D
 
8+0: ny uke!
28 dager til uke 12!
Spiren er så stor som et bringebær :Heartred


Føler tiden frem til nå har gått fortere enn forrige gang. Forrige gang googlet jeg meg nesten gal på alt mulig rart angående rare graviditetstegn ++. Denne gangen har første trimester havnet på sommeren med ferie og avslappende lysere dager - deilig!

Av symptomer har jeg fortsatt ømme brystvorter og brystene har blitt litt større og fastere. Jeg er veldig oppblåst, spesielt på kvelden, og alt utenom kjoler og joggebukser er til å få fnatt av. Har den siste uken hatt noen dager der jeg har vært uggen og ikke hatt noe særlig matlyst, men har ikke vært direkte kvalm eller kastet opp :)

Det var i denne uken jeg mistet symptomer sist. Jeg vet at en del mister symptomer på denne tiden og at de likevel har en sunn spire, men jeg håper jeg beholder mine litt lenger denne gangen :)

9 dager til TUL :Heartred
 
8+0: ny uke!
226 dager igjen!
Spiren er så stor som et bringebær :Heartred


Føler tiden frem til nå har gått fortere enn forrige gang. Forrige gang googlet jeg meg nesten gal på alt mulig rart angående rare graviditetstegn ++. Denne gangen har første trimester havnet på sommeren med ferie og avslappende dager - deilig!

Av symptomer har jeg fortsatt ømme brystvorter og brystene har blitt litt større og fastere. Jeg er veldig oppblåst, spesielt på kvelden, og alt utenom kjoler og joggebukser er til å få fnatt av. Har den siste uken hatt noen dager der jeg har vært uggen og ikke hatt noe særlig matlyst, men har ikke vært direkte kvalm eller kastet opp :)

Det var i denne uken jeg mistet symptomer sist. Jeg vet at en del mister symptomer på denne tiden og at de likevel har en sunn spire, men jeg håper jeg beholder mine litt lenger denne gangen :)

9 dager til TUL :Heartred

Spennende dager i vente! ✨
Jeg er også inne i uken jeg mistet symptomene sist, veldig nervepirrende :nailbiting:
Men nå skal det gå bra for oss begge! Basta! ;)
 
Spennende dager i vente! ✨
Jeg er også inne i uken jeg mistet symptomene sist, veldig nervepirrende :nailbiting:
Men nå skal det gå bra for oss begge! Basta! ;)

Ja, veeeeldig nervepirrende! :eek: Men som du sier - denne gangen går det bra for oss! Punktum :woot::Heartred
 
8+5: i natt har jeg sovet skikkelig dårlig, vært mye kvalm. Måtte ty til saltkjeks, men det hjalp ikke noe særlig. Er det vanlig at kvalmen er sterkest på kveld/natt?? Ikke vet jeg. Snart ny uke og 4 dager til TUL :O
 
Back
Topp