>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
IT var drittei den også.Uff, haha!! Når jeg bare ble voksen, var den ikke så skummel lenger da
Men er jo nyinnspilling nå da [emoji14] Den er nok verre !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IT var drittei den også.Uff, haha!! Når jeg bare ble voksen, var den ikke så skummel lenger da
I feel u [emoji23]Er man gammel så er man gammel[emoji23]
Vi oppdaget plutselig at vi ikke hadde brød [emoji85]Pålegg, juice, melk, yoghurt, brød, Paracet osv[emoji23]
6 år ja. Her en dag rapa hu mens hu feis. Var det morsomste den dagen [emoji23]Di var.. 6..?
Passer nok ypperlig [emoji14]
Hjemmebakt er godtVi oppdaget plutselig at vi ikke hadde brød [emoji85]
Bortsett fra noe hjembakt...
Nei. Tror ikke det.Det er deilig[emoji1] har dere fått nypoteter?
Ja helt sikkert fin, men for dyrt.Var der i fjor. Kjempekjekl plass![]()
Ja den er også god [emoji4]Åh. Den er god den. Liker også den med chili [emoji1]
Kjøpte to dagers sammen med utleie. Og syns prisen var helt grei daJa helt sikkert fin, men for dyrt.
Uff. Sulten nå... [emoji87]Ja den er også god [emoji4]
Og sourcream
Det må du gjøre [emoji6]Så smart da !
Det er jeg [emoji85]Heldigvis ikke redd den nåla [emoji28]
Jepp [emoji4]God tid til å planlegge[emoji2]
Og jammen er vi ikke snart på 20 000 [emoji16]Hihi jo takk![]()
Ja det er sikkert det. Er det sånn at ungene må være så og så høye for å gjøre ting?Det koster jo ja, men er en hyggelig park synes jeg.
På desktop er det en liten pil etter kolon i overskriften. Sånn som her: >Klatremus Lillemann< skrev: ↑Hei [emoji4]
Hvilke piler?
Hei!Kanskje jeg har litt tid til å være her inne nå..?
Hei!![]()
Tja. Skal ikke banne på det altså.IT var drittei den også.
Men er jo nyinnspilling nå da [emoji14] Den er nok verre !
Nei nei, det trenger du ikke!!Ikke helt.. Bruksanvisningen mener jeg må vaske trekket først. Jeg kjenner at jeg ikke har lyst. [emoji85]