♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja ikke sant? :) :) Hva skal dere i ferien da?
Ikke helt bestemt

Vi skal til svigers. Bor hos svigermor som jobber og tilbringer dagen hos svigerfar som har ferie første uka vi er der, andre uka reiser de bort. Svigermor jobber fortsatt.
Ungene, de to store, skal sikkert overnatte en gang eller to hos svigerfar som har to unger på alder med våre eldste.
Andre uken håper jeg vi kommer oss en tur til dyreparken, ellers blir det en dagstur til hunderfossen.

Et spm om tid, og penger.

Ja. Hans første korpstur, han er jo første års aspirant men det året er over så når ferien er over er han faktisk andre års aspirant.

Og neste sommer er planen langtur, korpstur til Danmark

Han har nok mye gøy i vente[emoji1]

Planlagt mat for i morgen da?

Markerer dere st hans?
Vi har litt sære Mat gjester så det blir burger på grillen og fritert potetbåter ( hjemmelaget) [emoji14]

Men nei feirer det ikke i år. Har nok med alt som skal gjøres

Ikke helt bestemt

Vi skal til svigers. Bor hos svigermor som jobber og tilbringer dagen hos svigerfar som har ferie første uka vi er der, andre uka reiser de bort. Svigermor jobber fortsatt.
Ungene, de to store, skal sikkert overnatte en gang eller to hos svigerfar som har to unger på alder med våre eldste.
Andre uken håper jeg vi kommer oss en tur til dyreparken, ellers blir det en dagstur til hunderfossen.

Et spm om tid, og penger.
Høres koselig ut uansett da :) Ja, parker koster... Og tar tid. Men fint er det. Jeg liker dyreparken.

Back
Topp