27 tråder igjen
2712 innlegg igjen
Godt det synker[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
27 tråder igjen
2712 innlegg igjen
Helt perfekt det da [emoji6] godt det er sommer [emoji16]4 timer på eldste etter middagen.
Ble 3 på minste. [emoji14]
Så fikk mye tid til dere der![]()
Å[emoji4] det var jo ganske nærme [emoji1] da vet du hva jeg mener med ja og nei[emoji23] ikke langt til ferga, men lang tid på ferga[emoji23][emoji23]
Regner faktsik med det ja
Nettopp [emoji13]Eh....nei?![emoji23]
Ja! [emoji23][emoji23][emoji23] Sett Simpsons?[emoji23][emoji23] for meg en stakkars mann eller dame som løper rundt med en liten bøtte de kan spytte det ut i [emoji23]
Også plutselig har vi klart det [emoji4]Ja. Plutselig er det tresiffra da![]()
Endelig fint vær. Kjekt å benytte seg. Meldt regn i morgen [emoji23][emoji85]Helt perfekt det da [emoji6] godt det er sommer [emoji16]
Ja. Herlig er detOgså plutselig har vi klart det [emoji4]
Dere husker vi mandag fikk brev om at "ingen vet hvem som skal være lærer for noen" på skolen?
I går kom guttungen hjem og hadde fått beskjed de skal bytte lærer. Deres lærer skal ha første klasse.
Desverre er den nye læreren også en 1-4 lærer (det er den de hadde også, så jeg håpet de fikk beholde henne ut 4. så skulle da min kommende førsteklassing fåt den som hadde 4, men det ble motsatt, hun tar klassen til eldste et år) og så får de vel da atter en ny lærer igjen fra femte da
21.30-22Når legger han seg?[emoji2]
Dumme vifter [emoji85]Æsj jeg må ringe vaktmester imorgen, er noe galt med kjøkkenvifta! Den bråker og fungerer når den egentlig ikke skal [emoji54]
Nå får eldste også komme hjem gitt. Spise og ordne seg før senga roper
Ser kul utVi skal også se Grusomme meg[emoji2]
Jupp mener detMen vi har vel fortsatt såpass mange dager igjen av kravet at vi burde gjøre det vi kan for å nå målet
Hehe Nææh hotel Ullensvang i Hardanger . Vært der før, men kan ikke huske vi betalte så mye da. Sa prisen til mannen . Han bare "ikke faen"Holy shit! Skjer det noe spesielt den dagen siden prisen var så drøy? [emoji33]
De løp til lekeplass med venner. Siden hørte man lite fra de [emoji23]Hvor har hun vært?[emoji4]
Åh. Fått i seng allerede du? Mine er trege ! [emoji23][emoji85]
Skjønner jeg godt. Djises for en pris [emoji33][emoji33]Hehe Nææh hotel Ullensvang i Hardanger . Vært der før, men kan ikke huske vi betalte så mye da. Sa prisen til mannen . Han bare "ikke faen"![]()