♡ Skravletråd JUNI ♡

4 timer på eldste etter middagen.

Ble 3 på minste. [emoji14]

Så fikk mye tid til dere der :D
Helt perfekt det da [emoji6] godt det er sommer [emoji16]

[emoji23][emoji23] for meg en stakkars mann eller dame som løper rundt med en liten bøtte de kan spytte det ut i [emoji23]
Ja! [emoji23][emoji23][emoji23] Sett Simpsons?
Krusty der reklamerer for burgerne sine som er ala McD hele tiden. Og når kamera går av spytter han ut og klager over at det smaker så forferdelig drit.

Sånn MÅ det være for de

Dere husker vi mandag fikk brev om at "ingen vet hvem som skal være lærer for noen" på skolen?

I går kom guttungen hjem og hadde fått beskjed de skal bytte lærer. Deres lærer skal ha første klasse.

Desverre er den nye læreren også en 1-4 lærer (det er den de hadde også, så jeg håpet de fikk beholde henne ut 4. så skulle da min kommende førsteklassing fåt den som hadde 4, men det ble motsatt, hun tar klassen til eldste et år) og så får de vel da atter en ny lærer igjen fra femte da

Så kjedelig når det er så ustabilt[emoji13]

Æsj jeg må ringe vaktmester imorgen, er noe galt med kjøkkenvifta! Den bråker og fungerer når den egentlig ikke skal [emoji54]

Holy shit! Skjer det noe spesielt den dagen siden prisen var så drøy? [emoji33]
Hehe Nææh hotel Ullensvang i Hardanger . Vært der før, men kan ikke huske vi betalte så mye da. Sa prisen til mannen . Han bare "ikke faen" :p

Back
Topp