Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent på om det går27 tråder igjen
2712 innlegg igjen
Uff da. Ikke braJaOg fingra mine skriver så mye feil jeg blir sprø
Aha Så du tenker å gå for å hente hanBare apoteket før 12 (apoteket er ikek akkurat i gangavstand så kan ikke ta det i forbindelse med henting av guttungen nei)
Jeg ogsåSpent på om det går
Det skjønner jeg godt, men vi andre får gjøre det hi kan for å holde statistikken høyt oppe [emoji4]Bør det, en jeg orker ikke lekene, denne og statistikk er nok for meg
Jeg også. Føler meg bedre når vi nærmer oss 1000 liksom [emoji23]Spent på om det går
Nei. Irriterende. Vet jo hvorfor. Neglene har knukket etter helga og basseng. Så jeg er ikke vant med å skrivr uten negler [emoji23]Uff da. Ikke bra
Dere gjør i kveld da? Jeg og ungene har vært å badet.. nå sitter jeg her å planlegger forumet til neste uke da jeg skal ha ferie.. kommer til å savne dere.
Åh. Fått i seng allerede du? Mine er trege ! [emoji23][emoji85]Slapper av i sofa alene etter å ha lagt 3 bråkebøtter[emoji23]
Vi kommer til å savne deg også![emoji173]️
Måtte plutselig i stad bare kaste meg i bilen. Eldste ringte og sa minste hadde fått vippa rett i munnen og hu hylgråt bak hu. Så da kaster man seg i bilen. Kom frem og hu lo og kasta på frisbee. Krisen var kortvarig
Heldigvis. Bare mammahjertet som hoppa veldig [emoji85]Uff da[emoji31] godt det ikke var noe alvorlig!
Hahahaha uuuuff da! Håper virkelig ikke det.
Babyverden forum om 10 år.
Husker dere den gang RonjaR hoppa over innlegg? Den dagen skulle man tro verden ikke sto til påske !
[emoji23][emoji23][emoji23]
Latsabb!
[emoji23][emoji23][emoji23]Ikke sett noen jeg. Utenom de på reklame som får betalt [emoji23]
Taco i dag
Konpisen er hentet, kb slapoer av litt før sengetid
Jaha. Det syns jeg.Haha[emoji23] litt av en verdensnyhet[emoji23]
Hvorfor kunne ikke hun begynt med første klasse da [emoji54] skjønner meg ikke helt på skolen der jegDere husker vi mandag fikk brev om at "ingen vet hvem som skal være lærer for noen" på skolen?
I går kom guttungen hjem og hadde fått beskjed de skal bytte lærer. Deres lærer skal ha første klasse.
Desverre er den nye læreren også en 1-4 lærer (det er den de hadde også, så jeg håpet de fikk beholde henne ut 4. så skulle da min kommende førsteklassing fåt den som hadde 4, men det ble motsatt, hun tar klassen til eldste et år) og så får de vel da atter en ny lærer igjen fra femte da
Haha [emoji23]Jepp, den største latsabben jeg kjenner![emoji41]