♡ Skravletråd JUNI ♡

Reelt i forhold til kalenderen synes jeg det egentlig var bra. Mannen kom hjem tidlig, vi har spist middag sammen som familie og så skal de altså på forball
Så koselig. Familiemiddager er gull :) Kose seg på fotball da

Okay, det syns jeg er litt for privat... Trur ikke jeg vil snakke med så mange om ammingen min, er jo helt opp til meg og baby selvfølgelig... Og det er absolutt ikke en samtale jeg vil ha med svigers. [emoji44][emoji15]
Kanskje mamma lizm, men mest sannsynlig bare sambo og lege/ helsesøster/jordmor om jeg sliter med det.
Svigermor er greit. Hu har gjort amming selv.

Men svigerfar som jeg hadde da kjent i kun 9 mnd... Nei. Heeelt feil. Jeg var 19 år. Prematur baby. Sonde og ammeskjold og full pakke. Alt var vanskelig da

Heldig at det er varm vind? [emoji4] det har vi litt og da er det helt greit, godt å få flytta på lufta[emoji23][emoji23]
Nja. Er sånn mellomting. Så litt usikker på hvordan kle meg og barna [emoji23] Men ligger på rundt 15 grader. Helt greit liksom. Sola varmer litt mer. Vinden temmer det mer [emoji23]

Jeg foreslo for samboeren at jeg kunne sjekke opp litt hoteller til vi skal til byen neste helg, men da fikk jeg beskjed om at nei, han visste hvilket hotell vi skulle ligge på allerede. Han ville gjerne sove på det samme hotellet vi var på i romjula da jeg var 9(?) uker på vei - for da hadde vi det så koselig [emoji173] vi var på kino og gikk innom burger king og kjøpte take away på tur tilbake til hotellrommet. Jeg hadde nesten glemt det, men det syntes han var så fint at han gjerne ville gjøre det igjen før familien utvides [emoji7]
Såå koselig [emoji7] godt at de å kan tenke litt på sånt noen ganger [emoji7]
her er jeg heldig om han husker jeg har bursdag [emoji23][emoji23] men han er flink til å spørre om vi skal gå ut å spise eller finne på noe[emoji4]

Svigermor er greit. Hu har gjort amming selv.

Men svigerfar som jeg hadde da kjent i kun 9 mnd... Nei. Heeelt feil. Jeg var 19 år. Prematur baby. Sonde og ammeskjold og full pakke. Alt var vanskelig da
Ja, ser det var jo altfor privat til å ha kjent deg såpass kort og...
Og var nok mye vanskeligere med prematur baby og alt om ikke han skulld mase og bry seg om amming.. Fikk sikkert nok spørsmål fra helsepersonell og kan jeg tenke meg...

Jeg ville ikke ha snakket med svigermor heller trur jeg, da hadde jeg nok bare svart at det gikk fint, eller evt når man har sluttet.. Men er veldig privat på ting jeg syns er privat... Er litt enten eller der på en måte... Vet ikke hvorfor men er nesten sånn at bare samboer og bestevenninne får vite det, eller de nærmeste, eller alle som spør... Er lizm tre kategorier [emoji23][emoji23]

Back
Topp